Alla inlägg den 5 juni 2007

Av karleksdravel - 5 juni 2007 13:04

Av karleksdravel - 5 juni 2007 12:59

Längre än så här kunde jag inte sova...Får försöka sova en stund till lite senare...Känns som om min skalle ska explodera vilken sekund som helst och att jag har fått en rejäl smäll i ansiktet.

Av karleksdravel - 5 juni 2007 05:30

Snart är kl 6 och det börjar hända saker här...jobbar till kl 8 så jag lär vara som ett lik när jag väl lägger mig i sängen för att sova...

Kom ozzy så går vi o lägger oss o han hoppar upp i sängen för att mysa med mig....sånna är våra nattliga rutiner....hoppas bara han vänjer sig från att sova med mig på dagarna...=)

Av karleksdravel - 5 juni 2007 03:48

Nu börjar jag känna av tröttheten en aning...Får nog allt vänta i en 3 timmar till innan det börjar röra på sig i huset...Men det är väl smällar man får ta om man jobbar med vak.

Av karleksdravel - 5 juni 2007 03:47


Erfarenheten gör dig klok, sällan rik.

(Danmark)

Av karleksdravel - 5 juni 2007 02:49

Innan jag åkte till jobbet idag så kom jag på att det är första gången (sen gubben va på Kickoff i augusti) som vi har sovit på varsitt håll sen vi blev ihop. Känns lite  jobbigt måste jag medge att komma hem frammåt 8.30 tiden o lägga mig utan min gos...Har iof Ozzy (en av katterna) som inte har sovit från mig sen vi va i Thailand. Han har blivit så mammig (katten alltså, inte gubben) så jag undrar hur gubben har haft det inatt med en katt som måste ha sin gos o pussande innan han går o lägger sig =)

Åhhh nu känner jag verkligen hur jag saknar gubbens snarkande o andningsuppehållen ska vi bara inte prata om...dom kan hålla mig vaken till o från...*stackaren*

Av karleksdravel - 5 juni 2007 01:05

Kan berätta att min dotter kom hem igår söndag med en rejäl historia.

Mamma bli inte arg nu på detta jags ka berätta nu (säger hon)
Det kan jag inte lova sa jag
Du får inte berätta nått för pappa att jag har sagt nått (en klump i magen fick jag) Men jag lovade o jag stod verkligen för mitt ord.

Hon berättade att hon hade varit hos en kompis i lördags och skulle vara hemma vid 10 (vilket hon va).
Hennes pappa tror jag hade druckit en del o kände sig hungrig frammåt småtimmen (runt 11 eller 12 på kvällen) Då bestämde dom sig för att gå in till stan för att ta sig nått o käka. Min dotter fick tydligen följa med. Kvällen hade slutat på Harrys (med min dotter som släptåg) Dom hade gått därifrån vid 2 tiden...Öhhhhhh hur i hela fridens namn fungerar man som människa om man drar med sig sin 14 åriga dotter på krogen kl 12 en lördagkväll??? Jag kan överhuvudtaget inte få in det i min skalle...jag ville skrika ut o vara arg...men jag kunde inte för jag såg på min dotter att hon ville inte se mig arg för den sakens skull...Men jag tar det till en av mina samlingar så får vi se vad han gör härnäst...Min dotter ser iaf mg som den starke o nyktre föräldern o så kommer det att förbli...

Av karleksdravel - 5 juni 2007 01:02

Klockan är över 1 o jag är inte ett dugg trött *OTROLIGT* Hade jag varit hemma nu så hade jag troligen somnat i soffan eller deckat på väg till sängen...men nu är jag pigg som en nötkärna...

Sitter o har en massa tankar i skallen nu som jag inte riktigt vet hur jag ska formullera om till ord i min blogg...

Får fundera en stund

Ovido - Quiz & Flashcards