Alla inlägg den 1 juni 2007

Av karleksdravel - 1 juni 2007 10:24

Don't Say a WordMichael Douglas spelar en välmeriterad psykiatriker vars dotter kidnappas. För att få dottern tillbaka måste han få information från sin senaste patient, en våldsam men katatonisk flicka.


Jag har själv inte sett den men den verkar vara spännande =) Vi ska se den här hemma idag iaf =)

Av karleksdravel - 1 juni 2007 10:02

Man blir ju bara knäpp när man kollar på eniro.se eller på bloggsidan var den jagade håller hus.

Av karleksdravel - 1 juni 2007 09:47

Hör på radion nu att den jagade är på ungefär samma ställe som han var på igår....Faen att jag inte är hemma för då hade jag banne mig sprungit dit...*suck*

BTW

Av karleksdravel - 1 juni 2007 09:20

Är det bara jag som har upptäckt att i bloggagratis.se inehåller det inte speciellt mycke mode bloggar...Å det är så fantastiskt skönt tycker jag...
I min förra blogg.se så fanns det bara en massa modebloggar, vilket stod mig upp i halsen. För vem är intresserade av vad Nicole hade på sig i lördes eller vad HM rear ut? Ja inte är det jag iaf... Och med tanke på vad som skrivs i bloggagratis.se så tror jag inte det intresset finns här heller...

Den dan bloggagratis.se invaderas av en massa modebloggar så drar jag min kos...så det så!!!

Av karleksdravel - 1 juni 2007 09:17

Nu va duschen avklarad....ska snart se hur det går för min tvätt därnere...Jag behöver kaffe nu så jag undra om jag inte ska sätta på en kopp...eller det kanske finns fler som vill ha?

Av karleksdravel - 1 juni 2007 08:43



Hur ful är inte han på en skala egentligen....Folk avgudar Zlatan o tycker han är snygg o trevlig o allt det där...det enda han kan o är riktigt bra på är att dribbla bollen...han är ingen lagkamrat heller, då han hellre driver allt själv än att dela med sig till dom andra i laget.

Av karleksdravel - 1 juni 2007 08:24

Av karleksdravel - 1 juni 2007 08:22


Det angår dig; när grannens hus brinner.

(Latin)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards