Alla inlägg den 6 juni 2007

Av karleksdravel - 6 juni 2007 04:33

Kan inte påstå att jag har blivit något piggare sen sist...Hon kom upp strax innan 4 o undrade vad klockan va...så va det bara o leda in henne i sängen o säga godnatt....Åhhh det såg så skönt ut när hon la sig i en varm säng *fryser*

Hoppas gubben har värmt sängen lite nu när jag kommer hem o ska lägga mig bredvid honom

(kunde inte klockan vara 6 åtminstonde)

Av karleksdravel - 6 juni 2007 03:08

Nu vill jag hem o sova känner jag...Riktigt trött i skallen...Det är tystare än i graven här just nu så jag tycker mig höra saker som egentligen inte finns...3 timmar till...sen hoppas jag på lite sällskap från jour killen =)

Av karleksdravel - 6 juni 2007 01:48

Idag känner jag mig mörk...Jag är inte ledsen eller mår dåligt på nått sätt...Bara en känsla jag har...Så jag gjorde min blogg kålsvart (förrutom texten)

Av karleksdravel - 6 juni 2007 00:25

"ingen"

Så jag tror jag ska ta o sätta mig o läsa min bok
(vågar jag gå ut o röka tro?)

Av karleksdravel - 6 juni 2007 00:01



Nationaldagen har nu kommit till ända...Hoppas på en lugn dag för poliser o dyligt...Må bra o njut av det fina vädret o sköt er för guds skull...

Ovido - Quiz & Flashcards