Alla inlägg den 11 juni 2007

Av karleksdravel - 11 juni 2007 11:35

Nu ska jag nog ta o flytta om lite i vardagsrummet...ska bli intressant o se om gubben kommer att gilla det =) (återstår att se)

Av karleksdravel - 11 juni 2007 10:57

Dottern kom hem från skolan nu i tårar...Fattar inte varför hon aldrig kan vara glad i mer än max en dag sen är det tillbaka till skolan o sen är det kört *suck*

Av karleksdravel - 11 juni 2007 10:19

Ska ner till min stora syster på lördag. Det ska bli så himla kul o träffas igen. Nu kommer dom ha en massa skit o prata om i den resterande familjen. Men vem faen bryr sig.

Av karleksdravel - 11 juni 2007 09:48

Förra året till Midsommar så fick vi höra att gubbens bästa kompis hade sagt till sin bror att inte bjuda hem oss till midsommar..Öhhhh...det va la inte speciellt snällt...men jag hörde ju då att bästa kompisen ville fira midsommar med sin polare som han alltd hade gjort...självklart tycker jag....Iår sa sa vi att vi kanske kunde ha midsommar ute i svärmors hus, bjuda dit ALLA kompisar o ha det riktigt mysigt hela dan. Men näääää han ville ju vara hemma hos sig och har det som tradition tillsammans med oss. Igår fick vi reda på att dom skulle hem till andra kompisar.
Jag tyckte att det va ett djävla sätt o bete sig på! Eftersom det är så nära inpå midsommar och dom flesta har redan planerat sina saker. Så om det tyr sig riktigt illa så blir vi ensamna på midsommar. Samma sak hände förra nyår, då dom va så upptagna med andra saker. *suck*
Pratade med gubben om det  o han vart inte speciellt sur över det. Överreagerar jag?

Av karleksdravel - 11 juni 2007 09:34

Jag gick upp för en stund sen...Gissa om jag är trött efter förra veckans jobb...Tror jag ska ta och städa här hemma idag och hoppas på att man inte behöver jobba inatt...Behöver nån natt till o sova ordentligt. Vet iof inte när jag ska jobba nästa gång så vem vet, jag kanske inte kommer att jobba den närmsta veckan

Av karleksdravel - 11 juni 2007 00:26

Ska lägga mig i sägen tillsammans med gubben. Känns som om det va en evighet...Hörs kanske imorgon...Puss min kära blogg =)

Ovido - Quiz & Flashcards