Alla inlägg under juni 2007

Av karleksdravel - 27 juni 2007 15:53

Visst fungerar det att bada med tampong men då bör den bytas när du kliver upp ur badet.  Köp Mooncup

Av karleksdravel - 27 juni 2007 13:20

I drömmar och kärlek är ingenting omöjligt.

(Ungern)

Av karleksdravel - 27 juni 2007 13:18


Passande Garfield idag när jag är så trött.

Av karleksdravel - 27 juni 2007 13:16

Nu har jag försökt sova en stund, fått i mig kaffe men det hjälper ju inte ett dugg mot min trötthet. *suck*

Av karleksdravel - 27 juni 2007 07:38

Vaknade när gubben pussade mig hejdå av att hans KALLA nycklar nuddade mig...=(

Fortfarande dödstrött så jag går o lägger mig på soffan.

Av karleksdravel - 27 juni 2007 00:04

Nu har jag suttit aldeles för länge vid datorn o inte gjort nånn nyttigt. Tror jag ska ta min lilla bok till sängen. Kanske kommer jag mer än 2 sidor idag =)

Av karleksdravel - 27 juni 2007 00:01

Det var en dansk, en tysk och en norrman. Dansken var blind, tysken var stum, och norrmannen var rörelsehindrad och satt i rullstol. En dag när dom var ute i skogen så kom de till en grotta, bredvid grottan fanns en skylt: "Gå in och önska vad du vill". Dansken gick in och efter ett tag kom han ut och sa: - Jag kan se! Sen gick tysken in efter ett tag kom han ut och skrek: - Jag kan prata!! Sen var det norrmannens tur, det tog ett tag innan han kom ut och sa glädjestrålande: - Kolla grabbar, nya hjul!

Av karleksdravel - 26 juni 2007 20:39

Jag tänkte på att testa en tandblekning, därav tandskena. Känner att jag spänner käken aldeles för mycke så jag kommer ha asont senare.

Jag får testa o se hur detta blir...Va lite svårt att forma tandskenan.

Ovido - Quiz & Flashcards