Alla inlägg under juni 2007

Av karleksdravel - 28 juni 2007 16:53

Jag tror att våran lilla Diezel ska ha ungar...Eller så bara inbillar jag mig...Vänta i 2 veckor till så borde jag kunna veta säkert...Då kommer hon isf vara i 5:e veckan *hoppas*

Av karleksdravel - 28 juni 2007 15:32

Inte så lite heller...Va först på kontoret för att lämna lite saker och hämta en ny skjorta + slips. Sen åkte jag till sportson och skulle kolla efter om man kunde sätta på en stänkskärm på cyckeln (vilket man inte kunde) sen va jag en tur till Maxi och passade på att gå in på Bolagret.

Äntligen hemma och känner att jag skulle vilja sova en stund, men vem ska tapetsera då? *suck*

Återkommer sen o se om lusten kom över mig.

Av karleksdravel - 28 juni 2007 09:32

Ett förlorat guldstycke kan återfås, aldrig förlorad tid.

(Kina)

Av karleksdravel - 28 juni 2007 09:30

Av karleksdravel - 28 juni 2007 09:27

Nu har internet börjat krångla igen. Jag blir så trött på det.

Man kan inte sitta vid datorn o tänkt sig att BARA läsa tidningen, för det kan ta hela dan om man har otur *suck*

Bloggen blir tyvärr lidande av det =(

Av karleksdravel - 28 juni 2007 09:15

Liiiite piggare är jag idag än vad jag va igår när jag vaknade.
Får se vart den här dan tar mig. Kommer jag att orka alla mina måsten tro?

Av karleksdravel - 28 juni 2007 00:35

Jag ska försöka o se en serie på den bärbara innan jag somnar =)

Kommer ni ihåg "Snoken" ?
Anders Grip är privatdeckare i Stockholm (taxa: 400 kr/tim + omkostnader). Han bor på en båt med sin hund Tubbe i Stockholm. I varje avsnitt får vi följa hur han löser fall om otrogenhet, utpressning och hotelser. Förvisso utan biljakter och vapen för den här deckaren är ganska löskokt.Privatdeckaren Anders Grip

Första säsongen sändes måndagar i TV1, andra säsongen i SVT1 på tisdagar och tredje säsongen på fredagar i SVT2. Första säsongen har gått i repris april-maj 1995 och juli-augusti 1998. Serien har också sänts i Ryssland (Expressen 20 april 1997). Sångerskan Jessica Folcker deltog i avsnitt 2.5, inspelad 1994.

Godnatt =)

Av karleksdravel - 27 juni 2007 22:46

Näää knappast att jag är...Idag har verkligen varit en dag i sovandets tecken...Iof har vi börjat tapetsera *nyfikna* Men det blev bara 3 våder innan kl blev för mycke och det va time för mat. Sen orkade inte gubben fortsätta. *håller tummarna att han kommer att orka imorgon bara*


Snackat med syster yster i nästan 2 timmar...Tror vi hittar tillbaka till varandra mer o mer för varje dag som går.
För att sammanfatta lite av det vi snackar om så är det mycke hur vi hade det när vi va små, hur mamma har behandlat oss i alla år. Om en resa ner till Kroatien och våra släktingar på pappas sida. Det hade varit så fruktansvärt coolt att kunna åka ner o hälsa på dom alltså. Vi ska se om den resan blir av en dag.
Hon berättade med hur hon blev tvingad att skriva över vårdnaden på sina barn till deras pappa, hur hela prosessen vart när hon kom på sitt öde och ville ha tillbaka vårdnanden, i den vevan så vände mamma henne ryggen och hon orkade inte ha kontakt med någon förrutom killen hon levde med.
Jag älskar verkligen min syster och kommer försöka att hålla kvar denna kontakten i all evighet. Man lever bara en gång...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards