Alla inlägg under juni 2007

Av karleksdravel - 25 juni 2007 13:40

Jag har faktiskt jobbat natten så det är okej att vakna först nu...Skulle egentligen velat kunna sova ännu mera.
Har en svag känsla över att jag kommer få jobba inatt med bara för det!

Av karleksdravel - 25 juni 2007 05:48

Nu är det bara en timme kvar tills jag får lite sällskap av min kollega. Då kanske man piggnar till så pass att man klarar sig utan sömn i 3 timmar till.
Jag är först hemma vid 9 tror jag...Halv 9 om vagnen kommer lagom tills jag kommer ner.

Av karleksdravel - 25 juni 2007 05:41

Jag är inte den idealiska flickvännen som svansar kring din svans. Hoppas ändå du är medveten över hur mycke jag älskar dig.
Du säger att du älskar mig otroligt mycke, ändå tvivlar jag när vi har tjafsat.
Jag gillar inte bråk men vill ändå ha jämlikt när det gäller det mesta. Nu jobbar jag och du behöver fortfarande inte göra speciellt mycke hemma. Alla beslut tar jag, vad som behövs göras. Är det på detta vis att vi har fått det på våran lott. Skaffa du barn är du som kvinna genast den som ska bära det tyngsta lasset med att passa tider, handla mat, städa,tvätta,laga mat,försöka få till goset däremellan med!

Jag gör alla dessa grejer för att jag älskar dig.

Täk om man skulle komma hem en dag o det va rejält städat hemma av ditt initiativ. Det kanske kommer en dag, vem vet.

Av karleksdravel - 25 juni 2007 04:17

Det va ju helt omöjligt att sätta sig o läsa i boken *gäsp*

Jag la ner det efter att ha nickat till femtielva gånger.

Av karleksdravel - 25 juni 2007 03:16

Om jag skulle ta o läsa min bok en stund...risken är ju rätt stor att man somnar (vilket jag inte får göra inatt)

Av karleksdravel - 25 juni 2007 00:23

Vi va ute o åkte båt idag..:Då skulle det fiskas makrill...Svärmor hade köpt nya spö (eller vad det nu heter som man fiskar makrill med)
Det gick åt helvete (ursäkta språket)

Vi blev korsade av en annan båt som ryckte åt sig snörena *asg*
Jag skrattade inombords nått så kopiöst alltså. Jag vågade helt enkelt inte flabba så som jag hade tänkt mig.
Tur man inte tycker sånt är speciellt rogivande.
Jag sitter hellre o bara njuter av solen o värmen o guppandet. Då är jag nöjd.

Men jag tror inte jag kommer göra det till en vana att åka båt med det gänget. Det skulle tjötas o gnabbas o ha sig...Tur man har vett att hålla truten o bara åka med.

Jag ska kolla med gubben om han är sugen på att ta cert på att köra båt. Så kan vi åka ut ensamna nångång.

Av karleksdravel - 25 juni 2007 00:04

Satt o tänkte på en sak för en stund sen när jag läste om alkisar. Hur man har suget efter att vara en alkis.
Jag kan bara inte riktigt få in det i min skalle hur man kan dricka så otroligt mycke för att dämpa en sorg man bär på.

För fan ryck upp dig

Hur kan man ena stunden tycka att det är fördjävligt att ingen bryr sig om en alkis känslor, när man i nästa sekund kan sätta sig i en bil as kalas full!?!
Finns ingen förklaring...men jag skulle bra gärna vilja veta vad som försigår i skallen i det läget.

Hur kan man åka fast för rattfylla o hamna på nån anstallt, komma ut o sen tycka att man har spriten under kontroll genom att ta en öl till maten!
Jag har detta omkring mig.
Skäms som fan när jag sitter i det sällskapet och berättar om att jag gärna vill jobba inom häktet. Men varför ska jag skämmas egentligen?!? Det är ju han som klantade till det och hamnade där han hamnade...Det ska pratas så tyst om var han har varit den månaden

För fan ta ditt ansvar

Jag har överhuvudtaget ingen medkänsla mot personer som vill skada andra för att dom själva mår dåligt. Det finns verkligen inte på min världskarta hur man kan tänka på att man sätter sig i en bil när man har druckit.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards