Alla inlägg den 1 maj 2007

Av karleksdravel - 1 maj 2007 18:53

Köttfärs limpan är i ugnen...Mycke sen middag...men vad gör man när man inte direkt är hungrig eller har nån lust o laga mat...Men nuuu så

Av karleksdravel - 1 maj 2007 18:31

Hittar inte orken eller lusten...MÅSTE laga maten...tar nästan en timme med det....så jag går o gör det på en gång *sparkar mig själv i baken*

Av karleksdravel - 1 maj 2007 16:58

...är deklarationen äntligen klar....så nu ska jag bara sitta o vänta på att pengarna ska komma

jippikajej mother fucker

Av karleksdravel - 1 maj 2007 12:32

Nu har jag druckit kaffe, fått upp gubben och snackat lite med grannen...Nu har dom åkt iväg alla för att kolla hur grannens nya bil fungera...tänkte ta mig en tur med snabeldragaren...

stereon står på höga volym


kanske hörs av under dagens gång

Tjing

Av karleksdravel - 1 maj 2007 10:49

* Visste du att om du konstant skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar, så har du producerat tillräckligt med energi för att värma upp en kopp kaffe.
(Verkar inte vara värt besväret)

* Visste du att om du fiser konstant i 6 år och 9 månader, så bildas energi nog att skapa en atombomb
(Nu börjar det likna något)

(Håll i dig för den här, undrar hur de kom fram till detta och varför??)

* En gris orgasm varar i 30 minuter. (I mitt nästa liv vill jag vara en gris.)

* Visste du att om du slår huvudet mot en vägg i en timme så förbrukar du 150 kalorier.
(Kan inte sluta tänka på det där om grisen.)

* Människor och delfiner är de enda arter som har sex för njutningens skull.
(Inte undra på att Flipper log hela tiden.)

(Och grisar har 30 minuters-orgasmer? Är det rättvist??)

* Visste du att den starkaste muskel hos människan är tungan.
(Hmmmmmmmmmmmmmm.......)

* Visste du att en lus kan hoppa 350 gånger sin egen längd, det är som att en människa skulle hoppa över en fotbollsplan.
(30 minuter......svårt att inse......och varför just grisar???)

* Visste du att en kackerlacka lever 9 dagar även om de "halshuggits", och sedan dör den av svält...
(Läskigt)

* Visste du att lejon kan para sig över 50 gånger på en dag.
(Det är ju helt OK, men jag vill i alla fall bli en gris i mitt nästa  liv. Kvalitet kommer före kvantitet.)

* Visste du att ett ostrons öga är större än dess hjärna.
(Jag känner folk som verkar ha liknande "problem"....

* Visste du att sjöstjärnor inte har någon hjärna.
(Se kommentaren ovan...)

Visste du att efter att ha läst all denna "onödiga" information, kan jag bara säga
FAAAN, VA` GRISAR MÅSTE VARA LYCKLIGA!!!! >

Av karleksdravel - 1 maj 2007 10:41

Skickade iväg ett mail angående ett jobb...Vet bara inte vart jag ska söka nånstans så jag skrev ett kort mail till kundtjänst...hoppas att dom kan hjälpa mig.Någon som vet ett bra knep när man ska söka ett jobb på ett stort ställe som inte har öppnat ännu? Tacksam för lite goda råd.

Av karleksdravel - 1 maj 2007 10:39

CrankNär torpeden Chev Chelios vaknar upp en morgon kan han nästan inte röra sig alls. Han har i sömnen blivit förgiftad av den kriminelle Ricky och Chev har nu bara en timme kvar att leva. Endast genom att hålla pulsen uppe kan han förlänga sitt liv. Med adrenalinet pumpande genom kroppen ger han sig av ut på gatorna, både för att få hämnd men även för att leta efter det motgift som kan rädda hans liv.
Stannar han upp så kan han dö...Action genom hela filmen...från början till slut...helt klart bra film.

Av karleksdravel - 1 maj 2007 10:03

Vänner som jag hade finns inte kvar...Vänner som jag har kan jag inte lita på...

Kom o tänka på en sak. Innan jag flyttade så hade jag en del kompisar...
Vart har dom tagit vägen? Jag är ju samma människa som tidigare fast några mil ifrån...En del har jag tom flyttat närmare men som det aldrig finns liv hos. Känner mig ibland som värdens ensamaste människa...har iof gubben men jag saknar en riktig vän som man tjöta med oavbrutet om ingenting...

En gammal kollega till gubben o jag har börjat träffas en del...O jag gillar verkligen henne...Hon är en 15 år äldre än mig men jag kan bara inte hjälpa det att jag gillar henne...Hade varit riktigt kul om vi kunde bli närmare vänner än vad vi är...men det återstår att se i framtiden =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards