Alla inlägg den 3 maj 2007

Av karleksdravel - 3 maj 2007 23:09

sen går jag bums i säng....natti natti

Av karleksdravel - 3 maj 2007 22:41

Jag tror nog banne mig att jag har det...Hon finns där alltid o hjälper till OM hon kan...ser alltid till att sina barn har det bäst innan hon själv har det....Thailandresan betalade hon till mig, gubben, hans syster och hennes kille...VA! Sicken grej va?

Toppen verkligen...Så kan jag glädja henne med något så hoppas jag att hon hör av sig om hon behöver hjälp.Hjälper henne en del på buggen iof...Ska med på tisdag i nästa vecka...o sen nästa söndag förmodar jag att hon med behöver hjälp då hennes gubbe inte kommer hem förrän dom har varit på semester...

Go Svärmor Go Svärmor Go Go Go Svärmor

Av karleksdravel - 3 maj 2007 22:32

Sitter o försöker prata med min granne via msn...vet inte om det är nått fel på hennes dator eller om hon helt enkelt inte har lust o skriva nått mer...Skrev hela historien om hur jag o min mamma hade ett tjafs igår o fick bara ett herre gud alltså...o sen inget mer...Inte för att jag behövde ha nån som talar om för mig hur korkad min mamma kan vara....men iaf har nått vettigt o säga o inte bara okej o bra osv...

Av karleksdravel - 3 maj 2007 22:22

...nu har gubben åkt till jobbet...stackaren...

Csi

Av karleksdravel - 3 maj 2007 20:46

Nu blir det Csi om en liten stund...sen ska gubben jobba på krogen inatt...Hoppas inte han är helt slut imorgon kl 7 då han ska upp =)
troligen kommer jag att somna till Csi...tur man spelar in det o kan se det när som helst =)

Av karleksdravel - 3 maj 2007 19:29

Trött i benen, trött i ryggen, illamående och hungrig efter en lång dag....Pannkakor till middag sen reser jag mig inte från soffan igen.....urk...

Av karleksdravel - 3 maj 2007 08:39

Till jobbet nästa....(hoppas bara det inte är en massa köer)

Hörs kanske ikväll

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards