Alla inlägg den 7 maj 2007

Av karleksdravel - 7 maj 2007 23:56

Nu ska jag försöka få med mig gubben in i sängkammaren *bus*

Godnatt alla nattsuddare anime sleep_1

Av karleksdravel - 7 maj 2007 23:30

Jag skulle vilja byta min kärleksdravel till nått annat men jag har ingen idé om vad jag skulle kunna ha för namn eller vad som skulle passa typiskt på mig...nån som har förslag på nått så skriv gärne det i en kommentar så är ni jättegulliga....=)

Av karleksdravel - 7 maj 2007 23:20

Gubben har vaxat mina ben...fattar ni verkligen hur ONT det gör eller?
Fattar inte varför man utsätter sig för en sån smärta...Jag låg i soffan med min mp3 spelare på högsta volym o skrek varje gång nästan...Mindes inte att det gjorde så ont...Ja jag har verkligen utsatt mig för detta vid ett flertal tillfällen *knäppgök*

Nu är det gjort iaf...nu ska bara svullnaden o det röda gå ner lite (ett par dagar) sen ska jag ta o raka dom små fjunen som vart kvar o sen är jag len iaf i ett par tre veckor *nice*

Av karleksdravel - 7 maj 2007 21:13

 Kvällens filmval av mig själv

Spiderman 3

Av karleksdravel - 7 maj 2007 16:30

Somnade visst en stund på soffan...Vaknade av att telefonen ringde...snurrig som man är så fattar man inte att det är min telefon...Det va den dravida grannen som ringde för att berätta att hennes mamma (som bor på samma gård som oss) åkte in till akuten i morse för att hennes gubbe hade hittat henne på golvet...Shit sicken grej...så nu ligger hon där o kommer väl inte hem förrän i morse...dom hade uteslutit hjärtatack iaf...så jag får se när grannen kommer hem o höra vad det va med henne....

Hemskt

Av karleksdravel - 7 maj 2007 13:49

Varit o kollat på lokal till min käre vän som fyller 50 i sep...Lokalen va ledig o den va uuuursöt verkligen
Borgmästaregatan

visst va den?

Så nu ska vi bara räkna på det o se om det är utav intresse för damen i fråga =)

Av karleksdravel - 7 maj 2007 13:48

Varit på arbetsförmedlingen för att kolla upp om man ev kan få taxibevis genom dom...men icke att dom kan stå för det...Man kan få busskort eller lastbilskort genom dom men bara när dom har sina utbildningar /2 ggr om året...Urk

Av karleksdravel - 7 maj 2007 13:29

Jag ska på en intervju imorgon...Dom ringde mig under lunchen så kl 9,15 imorgon bitti ska jag vara där....Känns som om det börjar röra på sig nu...

Om jag ev har nämt ett samtal i fredes om ett jobb så är detta inte det...Detta är o jobba som väktare eller ordningsvakt...Jag skulle ju vilja jobba som vakt på ett eller annat sätt...tex jobba som stationär eller jobba som dörrvakt i butiker...men men vi får la se vad dom säger imorgon bara...=)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards