Alla inlägg den 11 maj 2007

Av karleksdravel - 11 maj 2007 22:42

PaycheckMichael Jennings råkar ut för en hel del saker de närmsta 5 åren...Och för att få sin check så måste han radera sitt minne...När han väl vaknar upp så finns det inga pengar...Bara ett kuvert med 20 saker som han kommer att få användning för i den närmsta framtiden.

Spännande o bra film med Uma Thurman och Ben Affleck

Av karleksdravel - 11 maj 2007 22:38

Sicken slappa dag...kändes som om jag behövde det idag...Har varit helt slut i knopp o kropp idag...

Sov en stund i em, tur att man har hjärnan med sig o stänger av telefonerna. Annars hade jag blivit väckt o inte rest mig upp ur soffan på hela dan o kvällen...
Men nu har vi käkat Tacos o haft en myskväll med film o gos...

Ska se om jag får gubben lite pigg på att hänga med ner till stan en sväng...

Av karleksdravel - 11 maj 2007 12:23

Nu verkar sidan att funka igen...men jag är för trött för att sitta upp känner jag...återvänder till mitt filmtittande =)

Av karleksdravel - 11 maj 2007 10:49

Nu kan man inte titta  runt på andras bloggar...hoppas det kommer igång snart igen så man kan roa sin dag med lite läsning...Nu fungerar ju det att blogga igen så man får la vara glad för det lilla =)

Av karleksdravel - 11 maj 2007 10:46

"Var inte rädd för motstånd, Kom ihåg:

det är i motvind och inte i medvind en drake stiger."

Av karleksdravel - 11 maj 2007 10:45


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

(sverige)

Av karleksdravel - 11 maj 2007 10:45

Märker att bloggen inte va åtkomlig idag så jag skriver i mina anteckningar under tiden så lägger jag in det när sidan kommer igång igen...
Skulle kolla på film i sängen igår...det gick inge vidare då jag somnade klockrent efter bara ett par minuter. Men så klart är man ju uppe vid 7 iaf...Iof skönt att komma upp i tid men nångång skulle jag vilja vakna lite senare o vara utvilad...
Dricker mitt kaffe o njuter i allra högsta grad =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards