Alla inlägg den 15 maj 2007

Av karleksdravel - 15 maj 2007 21:36

Nästa helg så blir det dansbandskryssning för oss...Och en kompis till mig har sagt att hon gärna vill åka på det...så jag sa att jag fixar biljetter så hon behöver inte tänka på det...sagt o gjort så gör jag ju detta...min oro har ju varit att hon inte har vågat säga att hon inte kommer...meeeeen idag ringde jag henne för att verkligen få klarbesked...o hon går banne mig o beställer biljetter på en gång...kors i taket...trodde aldrig att hon skulle göra det...Väntade mig nästan den sämsta ursäkten från henne...

Men det e ju klart...det är inte den 25:e ännu...så hon har ju mycke tid kvar att komma på ett sätt så att hon inte kommer iaf...

Av karleksdravel - 15 maj 2007 21:08

Nu har vi varit o shoppat lillan o jag...Ett par skor, ett par pants o en tröja till mig...o sen en kläning, ett linne, solbrillor och en skjorta till henne...Kul o shoppa när man hittar nått o som inte behöver kosta en förmögenhet heller...

Av karleksdravel - 15 maj 2007 16:38

Nu väntar jag bara på att gubben ska komma hem så vi kan åka iväg o slänga i båten...Sen ska jag o dotra min åka o shoppa upp hennes pengar hon fick i födelsedagspresent....he he he

Tjingeling på en stund...

Av karleksdravel - 15 maj 2007 16:35



Garfields egna sida

Av karleksdravel - 15 maj 2007 16:02

Låg o sov lite till o från...drömmer att dottern ska iväg men jag har ingen möjlighet att köra henne....säger till henne att fixa en chafför så får hon låna gubbens bil...Sagt o gjort så fixade hon grannen till o köra...meeeeen han i sin tur lånar ut bilen till en kompis för att min dotter o han skulle åka i deras bil...Jag blir vansinnig o ringer upp henne för att fråga vem det va som körde våran bil...-En kompis till Johan sa hon...i nästa sekund är jag ute vid henne o ger henne utegångsförbud och jag säger till Johan att ringa sin polare o att bilen skulle tillbaka ögona böjd...När jag väl sitter vid bilen så blir jag o min dotter invaderade av en massa getingar som biter gärnet i mig (jag har getingfobi) Ringer gubben o ber honom öppna dörren till oss för jag måste springa gärnet hem...Jag vaknar när jag hamnat på marken i trapphuset..Snacka om en underlig dröm...

En drömtolkare hade ju inte varit fel...Vad betyder det att man drömmer om getingar eller att man hamnar i bråk med dotter...

*ryser*
Känner att det kryper getingar på mig nu!

Av karleksdravel - 15 maj 2007 15:54

Åsnan känns igen på sina öron, den dumme på sina ord.

(Ryssland)

Av karleksdravel - 15 maj 2007 15:52

TuppenDenna kommer ni la ihåg =)

Härenstam som tupp i ett svenskt litet samhälle tappat på karlar eftersom året är 1944 och försvaret kallar. Men att erövra fabrikens kvinnor är svårare än han tror. En fin tidsbild, med miljöer och musik som fångar 40-talet på pricken - 50-talet skildrade Hallström ju lika perfekt i Mitt liv som hund. Dessutom en hel del härenstamsk komik.
Rolig 80-tals humor.

Av karleksdravel - 15 maj 2007 13:14

Att gå på en intervju till ett jobb som man vet med sig inte skulle passa en o som man inte vill ha...Nuduschad men kände mig som ett vrak när jag kom dit...sovit gudomligt inatt men försov mig så klart så man va ju inte piggast i världen direkt...Då är det ju klart att samtalet går bra o det skulle inte förvåna mig att jag kommer att få jobbet....*suck*

Nu har jag varit på lunch med älsklingen o nu är han på väg till en intervju han med...så vi får la se om han kommer att få jobbet eller inte...*hoppas*

Nu ska jag bara ta o ringa ett samtal o sen ska jag slänga mig på soffan o SOVA!!!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards