Alla inlägg den 28 maj 2007

Av karleksdravel - 28 maj 2007 23:34

Jag är såååå glad just nu...

Upptäckte att min syster yster har ringt till mig idag...jag har inte pratat med henne på över tre år pga en fajt hon o mamma hade för några år sen...men igår bestämde jag mig för att trotsade mig själv med att gå emot det som alla bävade för skulle hända på festen...dom trodde att det skulle bli ett jävla liv mellan syster och mamma och min andra syster och mig...men icke sa nicke...jag va trevlig o pratade fritt med henne som jag alltid har gjort o vi bytte telefonnummer (jag gav det i smyg till hennes kille) o så ringde hon under dan idag då jag inte va hemma...klart jag ringer tillbaka o vi snackade i över 2 timmar...asskönt va det....Frågan är ju bara HUR jag ska berätta detta för mamma...Kommer hon att vända mig ryggen eller vad kommer att hända...Jobbigt läge som jag tror jag får sova på ett par nätter innan jag tar det beslutet....

Usch

Av karleksdravel - 28 maj 2007 19:10

Enligt tidningen så ska det bli strålande solsken och uppåt en 25 grader här i gbg på onsdag...Kan man lita på det tro?

Jag vill ha sol o värme o massa med brunfärg på mig...Fattaru

Av karleksdravel - 28 maj 2007 19:09

Blev inringd till jobbet idag så jag va där fram till kl 4 o sen hem för att åka iväg o fira med en pizza =)

Så nu är man hemma igen och jag känner verkligen inte för att blogga nått....vem vet jag kanske kommer på nått finurligt o säga om en stund =)

Av karleksdravel - 28 maj 2007 09:41

Inte är det jag som har beställt detta dåliga väder iaf...vem har gjort det?
Jag hoppas att det blir bättre till helgen då vi ska ha grillfest (hoppas inte dom bokar in mig på jobb)

Av karleksdravel - 28 maj 2007 09:20

Testing pågår

Av karleksdravel - 28 maj 2007 09:02



Varför är det inte lika lätt att göra lockar i verkligheten som det ser ut att vara på en bild...Hur svårt kan det egentligen vara...Jag vill med ha sånna lockar juh...*grr*

Av karleksdravel - 28 maj 2007 07:09

Också doktorn dör, även om han känner till örterna.

(Vietnam)

Av karleksdravel - 28 maj 2007 07:06

I helgen har jag inte alls bloggat speciellt mycke, men shit vad det har hänt en massa saker...Får se om jag berättar under dagen...Om jag orkar
Är rätt trött just nu så jag undrar om jag inte ska ta o lägga mig en stund sen när gubben åker till jobbet =)
Jag är iaf piggare o friskare än vad jag har varit i helgen...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards