Alla inlägg den 16 maj 2007

Av karleksdravel - 16 maj 2007 13:41

Nu har jag fått fixat lite här hemma och tom hunnit med duschen o lite mat...Ringde en vän till mig o undrade om hon ville käka middag med oss här ikväll...O det ville hon Kul kul...Min kycklingrätt gör jag då

Kycklingfile som jag steker till  lite...blandar 2 dl creme fraise,2 dl grädde, 1dl soya, 1 tsk sambal olek i en kastrull o värmer allt så att jag kan se om det ska tillsättas något mer...lägger fileerna i en form o sen häller blandningen av sås över o har den i ugnen en stund så man ser att köttet är klart...Äts med ris till...Jammi så gött

Av karleksdravel - 16 maj 2007 11:24

2 tjejer i åldern mellan 5 o 8 pratar: Den ena tjejen till den andra
-Josse är du kär i mig

-Aaaaaaaa

Är dom inte för gulliga i den åldern?

Av karleksdravel - 16 maj 2007 10:56

Ja jag svär som en borstbindare typ...För dom ringde från jobbet som jag har sökt tidigare...Tror ni inte att jag har fått en tid till en ny intervjuv...JAG VILL INTE HA JOBBET!!!! Fattar dom inte det eller....hmmmm kanske ska säga det till dom innan jag skäller på dom...
Väntar bara på ett fjuttigt papper så att jag kan ringa det andra jobbet o säga att jag har allt så nu kan jag börja jobba gärnet...Åhhhhh....Vad gör jag o vad ska jag säga till dom på det andra jobbet som jag inte vill ha?

Knacka dörr o sälja larm (hur kul är det på en skala?)

Av karleksdravel - 16 maj 2007 09:45

Idag åker dottern till sin pappa o skall vara där till på söndag...
Citerar gubben...hoppas inte du tar detta på fel sätt men det ska faktiskt bli skönt nu när hon ska åka iväg några dagar så vi kan vara för oss själva lite...O visst håller jag med honom...Är man en dålig morsa då?
Det kan vara lite påfrestande o ha henne hemma när hon är i det stadiet då allt händer omkring henne...Man vet inte när hon blir förbannad eller vad det är hon vill ha sagt ibland...Jobbigt o vara tonårsförälder...

Av karleksdravel - 16 maj 2007 09:17


Garfields egna sida

Av karleksdravel - 16 maj 2007 09:15


Även solen har sina fläckar.

(Sverige)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards