Alla inlägg den 14 maj 2007

Av karleksdravel - 14 maj 2007 21:35

Nu är det Csi sen är det bingen...Godnatt

Av karleksdravel - 14 maj 2007 21:20

 

Allt vackert som jag drömt
jag har i hjärtat gömt
där finsn en bild av lyckan
som aldrig jag jag har glömt


Ref:
I min lilla, lilla värld av blommor
Finns det plats för alla å´en var
där på gräna ängar barnen leka
å´bland blommar dansar jag
å´sommar vindar våra kinder smeka
å´solen den ska lysa varje dag
i min lilla, lilla värla av blommar
där skall alltid, alltid lyckan dröja kvar


Men sörj ej blommor små
nog kan ni väl förstå
att ni ska följa med mej
jag vill ej ensam gå

Av karleksdravel - 14 maj 2007 18:38

Sovit dåligt inatt...o inte sovit nått på dan idag...Har en tjurig karl som kommer hem efter jobbet *suckar* Så jag tror jag kommer att slockna vid tvn sen...

Imorgon ska jag på en intervjuv VILL INTE!!!

Av karleksdravel - 14 maj 2007 18:35

Idag består den av fläskpannkaka...
big SuperSmileys (181)

Av karleksdravel - 14 maj 2007 14:30

Personen jag fick mailet ifrån skrev till mig för en stund sen på min dotters vidawebben...o han sa så här...Vad typiskt att hon ska gå bort nu när jag har tänkt o komma ner o hälsa på...Jamen det har du ju sagt så länge jag har känt dig (i över 6 år), sa jag... då ska du ju inte komma med detta nu bara för att visa sig vara den braiga människan som står för sitt ord eller? Men svaret va ju då att han pratade med Angels dotter nu o att han vill komma på begravningen...LÅT familjen vara o få sörja med dom som verkligen har funnits där för henne...Själv har jag o hon haft det lite sporadiskt kompisträffar...vi har verkligen älskat att umgås med varandra o pratat med varandra på nätet...men hon har gett mig plats (om jag har mått dåligt) o vise versa...men hon hann aldrig hämta sig för att återvända som vän till mig...sörjer en väldigt go vän till mig som jag hoppas vilar ifred....

Finnjävel gå o dränk dig!!!

En underlig varelse som jag inte vill ha med att göra...är det konstigt att man fick bytt telefonnummer på mobilen för att inte ha han ringandes jämt o ständigt? O detta eviga tjöt om att han ska komma ner hit...Fy fan vilket svin han är...han har dessutom använt angel till en dörrmatta som han kan borsta av sig kuken på emellanåt...o när han inte vill ha henne så är hon inte vatten värd...Fattar ni att jag är förbannad på hur han stormar in i sörjande människors liv eller???

Åhhhhhh...Fatta att jag är rasande nu eller???

Angel lilla...va glad att du slipper en idiot som honom mer...nu ska du vila o le....för om några år kommer jag o håller dig sällskap...Love u forever

Av karleksdravel - 14 maj 2007 14:28

                 

Vi ses i nangijala min älskade Angel

Av karleksdravel - 14 maj 2007 14:16

Jag gick in på hennes vilda sida o hennes dotter hade skrivit i gb (gästboken) o andra människor med så jag förmodar att det va sanning...*gråter en skvätt*

Av karleksdravel - 14 maj 2007 13:49

Fick detta idag

Vet ej om du ar  kvar detta mejl..............hopppas allt e bra med dig å familjen.......å att livet ler....Tyvärr tar jag kontakt i ledsamt ärende.......hörde ett  rykte att Carin sagt adjö till de värdsliga igår....stämmer det?? Ironiskt nog  hade jag planer på att åka ner å träffa er allihopa.....Vill gå på begravnmingen,,,,,,,,kan du kolla upp de då jag har ingen annan att kontaqktan....Kram

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards