Alla inlägg den 10 maj 2007

Av karleksdravel - 10 maj 2007 21:59

Skulle precis gå in o lägga mig när jag hör värdens kras i vardagsrummet....ett bord med glasskiva går inte o stå på när diametern är max 30 cm...sen får man desto mindre plats om det står ett fat med 200 stenar i...glasskivan höll men det gjorde inte fatet som gick i 1000 bitar...fattar ni hur det dånade när det for i golvet...

Så nu är jag smått road av katterna som får sitta i skamvrån inatt...för jag vill ha lugn o ro så man inte vaknar under natten av ett till dån o nått annat far i golvet....*suckar tugnt*

Av karleksdravel - 10 maj 2007 21:40

Åhhh nu är jag döds trött alltså...jobbade till 7 o va hemma vid 8 o sen orkade jag knappt att stå upp...

Men min gravida granne har fått hem sina kattungar idag (mina katters syskon) så jag va upp en sväng till dom innan för att kolla in dom...

Just nu känner jag att ögonen inte kan vara öppna speciellt länge till så jag ska bara kolla mailen o sen går jag o lägger mig...

Ont i kroppen med....*suck*
big SuperSmileys (223)

Av karleksdravel - 10 maj 2007 08:35

Jag va uppe där en sväng igår...O kan nån verkligen förklara för mig hur man kan köpa en massa saker o aldrig vara utan pengar när man egentligen inte har pengar...Dom har köpt en gigantisk bil bara för att dom ska få plats med en barnvagn...Den drar över liter milen...det kostar dom över 800 spänn o tanka den...dom har köpt en kattställning som kostade dom 1300 kr...men handlandet bara förtsätter... Jag får verkligen inte in i skallen hur dom har pengar...
Jag har hållt på med ett lotto i några veckor tillsammans med henne o hennes mamma...men tror ni att den gravida grannen har betalat nångång...nejdå...så nu har jag lagt ner det...Mamman hamnade på sjukhuset häromdan o hela världen bara rasar för dom...Tror ni att jag är trötta på dom eller...Försöker hela tiden ha nått att göra bara för att jag ska ha en ursäkt att inte hinna med att träffas...*suckar*
Får väl se om dom kommer att grattulera min dotter i helgen när hon fyller...återstår att se...

Av karleksdravel - 10 maj 2007 08:23

Fick det igår om ett jobb...så jag ska på en anställningsintervju på tisdag...O vad jag förstod det som så skulle det vara att sälja larm till privatpersoner...VA! Skulle det verkligen vara nått för mig eller? Näää tror knappast det...känner inte direkt för att gå dit men jag får nog bita i det sura äpplet iaf o fara dit för att se vad dom har att säga...

Pratade med svärfar igår om det här företaget jag fått behovsjobbet på...Han jobbar ju som ordningsvakt så han vet ju lite om den här branchen som jag sökt jobb i just nu. O han tycker att det verkar vara ett bra företag o att jag ska försöka ge allt jag bara kan för att få vara kvar där...O jag länktar verkligen till att få börja jobba med det.
msn emot64

Av karleksdravel - 10 maj 2007 08:06

Läser i tidningen om årets kommande sommarplåga...o enl tidningen så ser det ut som om det är Frida - dunka mig gul o blå. Min åsikt om det så känner jag att den går lite väl för långsamt för att bli en sommarplåga...

Tidigare års sommarplåga :

”Dunka mig gul och blå” – Frida (2007)
”Boten Anna” – Basshunter (2006)
”Crazy Frog” – Axel F (2005)
”Hej hej Monika” – Nic and the Family (2004)
”Här kommer alla känslorna” – Per Gessle (2003)
”The Ketchup Song” – Las Ketchup (2002)
”Daddy DJ” – Daddy DJ (2001)
”Hiphopper” – Thomas Rusiak (2000)
”Mambo No. 5” – Lou Bega (1999)
”La Copa De La Vida” – Ricky Martin (1998)
”Bailando” – Paradisio (1997)
”Macarena” – Los Del Rio (1996)

Av karleksdravel - 10 maj 2007 07:50


En sann vän är en sällsynt fågel.

(Latin)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards