Alla inlägg den 10 maj 2007

Av karleksdravel - 10 maj 2007 07:40

Fick köra gubben till jobbet för han inte orkade cyckla...he he he....skojar bara...Jag frågade faktiskt om han ville att jag skulle köra han o det tackade han ju inte nej till...rätt kyligt idag men jag tror han är lite trött på att cyckla...

Så nu sitter jag o avnjuter mitt kaffe i lugna ro
big SuperSmileys (70)

Av karleksdravel - 10 maj 2007 07:19

Nu va kaffet påsatt (av mig själv)
Rätt piggelin idag men jag har banne mig ingen lust att åka o jobba idag (som kanske framgick i mina andra inlägg) men men det e lite extra pengar iaf =)
Städningen vart bra igår emn det räcker ibland bara en måltid o jag känner att det är rörigt igen...

Katterna har lekt med kattmaten idag (öppnar dörrar och river upp påsen) trots att dom hade fullt med torrisar i skålarna...
Nu ska gubben till jobbet o jag ska njuta av mitt kaffe en stund =)

Ovido - Quiz & Flashcards