Alla inlägg den 9 maj 2007

Av karleksdravel - 9 maj 2007 22:19

Nu ska jag smyga in till gubben som står i duschen o sen ska jag gå o lägga mig...
big SuperSmileys (249)

Jobb imorgon VILL INTE!!

Av karleksdravel - 9 maj 2007 21:17


Har lånat denna bilden från en sida o bara fastnade för denna frisynn...VILL verkligen ha denna OM jag gifter mig en dag...så ledig men ändå så tuff....Visst visst??

Av karleksdravel - 9 maj 2007 20:40

Fick ett samtal av min dotters lärare som undrade vart hon hade tagit vägen från klockan halv 1....Öhhhhh det undrade jag med sa jag....För till mig sa hon att hon hade fått sluta tidigare o va hemma vid 3 ungefär...men då ljög hon för mig...tror iof inte detta kommer att hända igen eftersom hon inte trodde att läraren skulle ringa hem till mig för att kolla...Hoppas inte det händer igen...för då blir jag tokig...Så nu får hon sitta kvar på fredag till kl 3...tur det inte va denna veckan hon skulle till sin pappa iaf...

Jävla unge till o få mig att vara orolig o hela tiden behöva tänka på hur hon mår o att hon har det bra osv...

Av karleksdravel - 9 maj 2007 20:37

Shit vad jag har städat o fått gjort massor idag alltså...så konstigt att man får styrka så fort man blir förbannad på något så jobbar man gärnet med hemmet...det enda jagh ar kvar nu är badrumet o toan...men det jobbet har jag gett till gubben (nått ska han får göra imorgon tycker jag)

Ska bara slänga upp den sista maskinen tvätt o sen blir det nog sängen för min del.

Av karleksdravel - 9 maj 2007 13:07

så kommer nog städningen gå undan här...VÄNTA BARA!!!

Faen så irriterad jag är nu alltså....!!!

Av karleksdravel - 9 maj 2007 13:01

Jag tror fan jag blir knäpp på min familj...framförallt min syster som har pratat med min mamma sen jag pratade med henne om hur jag tycker att jag blir behandlad av dom osv...o då får man skit av syrran (mamma skapar händelser som inte existerat o sen lägger syrran till lite o det blir kattpiss) för en massa saker som man inte har sagt...

För ett par år sen så lånade jag pengar av mina föräldrar för att kunna betala hyran. Sen på hösten så vart jag bjuden på en resa till Bulgarien. Då hette det att jag hade tagit dom pengarna till att kunna resa istället. Vad hon inte visste om så hade jag faktiskt ringt till min styvpappa några veckor innan vi skulle resa för att få hans kontonummer för att kunna sätta in dom pengarna på hans konto. Får till svars att dom pengarna fick ju jag (enl han så skulle mamma ha sagt det till mig) Men mamma hade sagt till min syster då att hon tyckte det va fördjävligt att jag kunde resa när jag inte hade pengar....MEN JAG VART JU BJUDEN!!! Kostade mig bensin fram o tillbaka till flygplatsen...


GAAHHH

Av karleksdravel - 9 maj 2007 08:23

Nu är jag lite förvirrad...Visst är jag en bloggare o måste väl få ha mina åsikter eller? Men hur fungerar folks hjärna egentligen när man måste trackasera dom som verkilgen kan blogga o blogga om SINA åsikter? Jag får bara inte in det i min skalle att folk verkligen kan bete sig så fruktansvärt illa så man får personer att må dåligt o sen sluta blogga...
Jag citerar: Marcus Birro tycker att man som bloggare får tåla en del.
– Vi ger ju oss in i det. Men jag tycker inte att det är på samma spelregler när någon kan gömma sig bakom att vara anonym.

Helt rätt...Har du nått emot bloggarens inlägg visa vem du är istället för att gömma dig som en annonym person...mycke fegt...men dom som gör det är personer som bara måste trycka ner andra personer. Läste igår om en kille som berättade att han får en kick av att vara elak i folks bloggar...Hur sinnessjuk är man inte då?

Av karleksdravel - 9 maj 2007 08:19

Nu kommer insyns-skyddade trosor

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards