Alla inlägg den 9 maj 2007

Av karleksdravel - 9 maj 2007 08:11

Imorgon ska jag jobba o jag känner inte alls för det...Ska till Stenungsund med (lång väg). Vill verkligen inte...känner att jag inte har tid att jobba denna veckan heller...Min dotter fyller år på söndag o på lördag är det Göteborgsvarvet som vi kanske ska ta oss en tur till (får se). Innan dess så måste jag ta o städa upp här hemma.

Kom precis på det att jag inte sett röken av våra katter idag...undra om dom har smitit ut utan att jag har märkt det (hoppas inte)

Återgår till tidningsläsandet

Av karleksdravel - 9 maj 2007 07:57

Nu va kaffet klart (som min dotter satt på) så det ska bli riktigt gott o dricka det nu. Mat som andra gör eller kaffe som andra lagar brukar oftast smaka bäst =)

Av karleksdravel - 9 maj 2007 07:55


Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor:

unga, gamla och medelålders.

(Irland)

Av karleksdravel - 9 maj 2007 07:44

Ni kan tro att jag sovit som en gris inatt...Somnade nog rätt snabbt (utan gubben) men sen vaknade jag ju som vanligt vid ottan...Tror jag ska ta den där städdagen idag kanske MÅSTE. Sen kanske jag kan vila mig lite i em istället...Lovar inget men jags ka göra mitt bästa...

Mina utslag kliar som attan i huvudet...tror jag blir galen snart...hoppas verkligen att det ska försvinna snart....får väl se om mitt liv ändrar sig en aning nu så kanske jag slipper vara orolig för jämnan och kanske slipper mina utslag med... anime beg

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards