Alla inlägg den 20 maj 2007

Av karleksdravel - 20 maj 2007 23:26

Jag somnade till filmen. Jag får ta o sen den en annan dag...Den ska ha varit bra enligt gubben iaf...

Av karleksdravel - 20 maj 2007 19:36

Hade planer på att ha ett annat namn för min blogg (Top Secret) men jag kom på det att ingen vet ju vem jag är iaf...o skulle jag mot förmodan byta till ett passande namn så kanske man förlorar mina trogna läsare...*suckar*
Näää så det får nog bli så här iaf...

Av karleksdravel - 20 maj 2007 19:30

...så sa min dotter idag när vi kom o hämtade henne vid tåget...

Lagar mat för tillfället (om ungnen är med mig idag) Så det ska bli riktigt gott med mat om en stund...sen är det vågräät lutning i soffan...

Ont i äggstockarna har jag idag så det blir inte mycke mer knop än så för min del...Känner på mig att det kommer att bli en del i veckan (hur ska jag orka med)

Återgår till maten....troligen är det en godnatt sen =)

Av karleksdravel - 20 maj 2007 13:38

Contract (2006) Jag funderar på om man skulle satsa på att kolla in vad contract är för en film...bra skådespelare verkar det ju vara i filmen iaf...så jag återkommer kanske en dag med att säga hur bra den va eller om den va dålig

Av karleksdravel - 20 maj 2007 13:34

Det va ju ingen ide att gå o lägga sig...Vi ska snart bege oss med att lämna anläggningen som vi lånade till festen igår...Gubben ligger inne o snarkar så jag undrar hur pigg han är om en stund när jag ska försöka ha upp han....Gissa vem som får köra?

Av karleksdravel - 20 maj 2007 13:01


Garfields egna sida

Av karleksdravel - 20 maj 2007 13:00


Sömnen är dödens broder.

(Gammalgrekiskt ordspråk)

Av karleksdravel - 20 maj 2007 12:51

Uj uj uj.....det va längesen man va så här bakis...Känns som om hela skallen ska ramla i bitar....

Festen igår blev ju en liten flopp känns det som...För att...
När det gäller musiken så fick ju gubben det förtroendet att han skulle fixa musiken...han satt i TIMMAR med att spela in musik som skulle passa för hela kvällen...meeeeeeen det dög ju inte för en av dom som hade hand om festen...o det vart lite tjafs där...Hon vart så trög så att till slut så tog gubben sina skivor o lätt några tjejer stå o spela ABSOLUT 54 om o om igen...men han va lite elak för han visste ju hur den här spelaren fungerade så han tryckte in en knapp på den som innebar att dom fick trycka på play efter varje låt slut *asg* FY FAN VA HÄFTIGT...För det innebar att tjejerna kunde ju inte gå därifrån utan fick stå o passa helatiden...o det ville dom ju egentligen inte...O gubben ville ju inte stå o spela där heller (utan betalning)
Jag har en liten önskan om att det har gått sönder något (för då får FITTAN betala)
Vi sov kvar hos ett par kompisar (som bor grannar med den däringa saken) varken ett hej eller läget när hon kom på morgonen. Tror nog att hon kännde sig väldigt korkad.
Men nu vet hon iaf att nästa gång så kommer inte gubben ställa upp...För då får hon fixa musiken och annläggning på egen hand (det ska jag iaf se till)

Nog om det....nu mår jag lite kasst efter att ha krängt en pizza till frukost...bläääää...ska nog göra gubben sällskap i sängen en stund....Hörs senare kanske...

Tjing

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards