Alla inlägg den 19 maj 2007

Av karleksdravel - 19 maj 2007 15:34

Jag o min sambo har haft det lite upp o ner med allt...pengar o min dotter o jobb o en massa annat skräp...Vilket har gjort att min kropp är i obalans o jag känner inte för sex lika mycke som han känner för det (han är ju trots allt en man) Hur jag än förklara för honom hur jag känner mig så har det nog inte gått in i skallen på han (tror jag). Så har vårat förhållande varit sen vi träffades...Jag får ibland frågan om det har varit så vid andra tillfällen oxå, vilket det kanske har till o från...Han kan bara inte förstå att man ibland inte känner för o ha sex...Varför känns det som om jag  är ensam om det här?

Anyway

Nu har det istället vänt o till hans försvar så säger han att han har tappat lusten pga att han inte får så mycke sex annars...Lite orolig blir man ju när han säger det, för det känns som att det är nått annat som ligger bakom det...
Borde jag vara orolig kanske?
Jag är inte orolig för att han inte vill ha sex...jag är mer orolig över att känslorna till mig svalnar i samma takt som hans sexlust...

Vem vet...det kanske bara är en övergångsperiod just nu men klart man funderar på huruvida detta ska sluta.
Tankarna bara snurrar i skallen just nu...

Av karleksdravel - 19 maj 2007 12:44

Nu har jag fått lite färg i håret...Fick ordning på hur jag ska locka mitt hår så det blir korkskruvar med *glad*

Gubben är la på väg hem om en stund med...så jag ska ta o hoppa in i duschen o sen göra mig iordning med...

Skulle ha hållt på o städat upp lite idag...men jag hinner bara inte *bagdad krig hos mig nu) Får ta det en annan dag istället....*suck*

Av karleksdravel - 19 maj 2007 10:01

Jag ska göra ett tappert försök med att väcka gubben igen  =)

Av karleksdravel - 19 maj 2007 09:57

Jag har suttit o försökt göra lite animationer i photoshop men jag blir inte klok på det....Jag brukar annars ha väldigt lätt för att lära mig saker när jag väl sätter mig ner o pillar med det...Men denna gången går det bara inte...Åhhhh...jag vill ju kunna göra egna gif bilder som ingen annan har...

En kaffebryggare som gnistrar eller en nalle som vinkar eller nått liknande...men faen så svårt det ska vara då...O gubben har ju inte tålamod o lära mig heller *ledsen*

Nån som vet en bra sida som man kan lära sig olika saker om hur man animera bilder får hemskt gärna lära mig...=)

Av karleksdravel - 19 maj 2007 09:53


Garfields egna sida

Av karleksdravel - 19 maj 2007 09:52


En dålig hantverkare skyller på sitt verktyg.

(England)

Av karleksdravel - 19 maj 2007 09:47

Kannan står på bryggning...(satt på extra mycke om det skulle bli en långkörare vid datorn)

Försökte väcka gubben för en stund sen men det va lönlöst (som vanligt)

Satte på en maskin tvätt med dom nya lakanen jag köpte igår....Härlig kvalitet på dom så det kommer nog bli skönt o sova i dom =)

Av karleksdravel - 19 maj 2007 08:59

Typ tills för en stund sen fick jag sova...skulle vilja sovit en stund till...men ibland går det bara inte...

Trött är jag men jag kommer inte kunna somna ifall jag lägger mig ner...

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards