Alla inlägg den 2 maj 2007

Av karleksdravel - 2 maj 2007 21:23

Gubben fick visa sitt legg igår när han skulle köpa folköl...*asg* Han förstod först inte varför han skulle visa det så han hade frågat om det va körkortet han ville se för folkölen...jepp sa killen..o gubben drog upp körkortet o får till svar att man vet ju aldrig *ha ha ha* Gubben är född -74 så det är rätt skrattretande....

Varför får aldrig jag vara med om sånt?

Av karleksdravel - 2 maj 2007 21:17

Nu ska jag jobba torsdag o fredag...nyss ringde hon o undrade om jag hade lust o jobba på måndag med...skulle egentligen behöva åka till arbetsförmedlingen då....Sökte ett taxi jobb idag...men svaret jag fick va att man behövde ha ett taxilegitimation...o det kunde man tydligen få från arbetsförmedlingen...så jag tänkte gör ett test med det...alltid nått juh =)


Det går sakta men säkert frm just nu...hade bara velat ha LITE bättre säkerhet än så här...

Av karleksdravel - 2 maj 2007 19:51

Gjorde en ny omröstning dagen till ära =(

Av karleksdravel - 2 maj 2007 19:47

Tröttsamma föräldrar man har som inte tillåter att man yttrar sig när det är nått man tycker dom gör fel...Min dotter fyller år en söndag o vi hade planerat att fira henne på lördagen för att vi ska kunna umgås med mina föräldrar en dag utan att behöva bekymra oss om att dom måste stressa hem för att det är jobbedag dan efter...Men bara för att min syster ska på en fest i samma stad så tyckte dom att det är bättre att komma på söndan för att hon ska kunna åka med dom hem på em där...O jag tyckte det va fel eftersom jag redan hade gjort upp planer på hur jag ville fira hennes dag...Men shit vad med skit jag fick på mig...När jag sa att allt bara handlar om att tillfredställa min systers behov så sa mamma att dom är uppe hos oss mer än dom är hos våran syster (som dom bor i samma stad med)

OKEJ
Så dom menar att dom är mindre än 2 gånger/år hos min syster eller??? För det är antalet som dom har varit hos mig sen jag flyttade upp hit...
Första gången va när jag fyllde år förra året o andra gången va när dom bodde på hotell här när min styvpappa fyllde 60 år...O det är knappt 10 mil mellan oss. Samtalet slutade med att jag grät o sa hejdå, tror knappast att dom ringer tillbaka...Blir så trött på att ha det så med ens föräldrar...vill kunna umgås med min mamma för att hon tycker om att umgås med mig o inte för att det är ett måste...vill inte känna mig som en främling i min egen familj...*suck* tror jag går o gråter en skvätt o återkommer kanske om en stund

Av karleksdravel - 2 maj 2007 11:45

Nu kanske man ska göra nån nytta...fick bara sån skallebank av att ringa o sen skriva mailet...ont i magen...
Vägde mig innan o upptäckte att jag har gått ner en massa på det senaste...INTE BRA!!!

Av karleksdravel - 2 maj 2007 11:44

Men nu har jag iaf skrivit mailet...hoppas verkligen att det kan leda nånstans...*håller alla tummar jag har*

Av karleksdravel - 2 maj 2007 11:30

Så får jag tag på kuntjänst som jag mailade igår. Fick namn o telefonummer och mailadress till personen jag skulle kontakta.
Ringer o han säger att det i första hand kommer att avlasta från andra företag i området så om dom kommer att söka andra vet dom inte ännu...men jag ska ta o skicka in mina papper iaf o se vad dom säger...jobbet kommer troligen inte börja förrän i november...*suck**

Att det alltid ska vara så förbaskat svårt då

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards