Alla inlägg den 8 maj 2007

Av karleksdravel - 8 maj 2007 21:39

Nu är jag heeeeelt slut i pärat...buggat gärnet ikväll med massa nybörjare...ville egentligen bara spy på dom...en del va lite roliga o en del va helt blåsta...men men skit samma...nu ska jag iaf gå o lägga mig o vila min rygg o nacke...Åhhhhh

Får se om gubben kan massera mig lite =)

Godnatt

Av karleksdravel - 8 maj 2007 16:00

Nu är det duschen som gäller (efter allt slitande idag) Sen ska jag iväg på en buggkurs med min underbara svärmor...Hörs lite senare kanske

Kram

Av karleksdravel - 8 maj 2007 15:50

Det finns bara ett sätt att födas, men tusen sätt att dö.

(Serbien)

Av karleksdravel - 8 maj 2007 15:30

Av mitt andra inlägg så vill jag bara meddela att jag fick nog ett behovsjobb...o som han sa att varför inte testa egentligen...visar man framfötterna o inte tackar nej gång på gång på gång så förstår inte han varför inte vi skulle trivas ihop...VA! Vad hände...jag fattade ingenting av det där...fick jag verkligen jobbet? Eftersom detta är en väktartjänst jag sökte så är det ju vissa saker som jag måste fixa innan dom kan ta ut mig på fält...
1. Personbevis
2. A-skattsedel
3. 4 st foton
4. Skicka in papper till polisstyrelsen (brottsregistret)
5. Skaffa fram mina intyg från väktarskolan

1. Ringt o beställt ett
2. Samma lika där
3. Det kan jag göra sen
4. Det ska jag göra när jag åker till buggen sen
5. JAG HITTADE DOM (trots 2 flyttar så hade jag dom kvar i förrådet, längst in o längst upp så klart)

Åhhh sicken förbannad lättnad detta va då...shit vad glad jag är nu....Hoppas jag kan sprida lite av min posistiva energi till er andra som har en taskig dag...Jag brukar ha en förmåga att få folk att må bra trots att hela världen håller på att rasa för dom...

Idag kan jag nog unna er en Kram

Av karleksdravel - 8 maj 2007 08:09

En aningen ont i magen har jag nu...ska på arbetsintervju strax efter 9 idag...o jag har inte ens tänkt på vad jag ska ha för kläder på mig...kan man gå dit i jeanc tex eller måste man ha svarta byxor...Sicket dilemma...hmmmm

Av karleksdravel - 8 maj 2007 07:18

Helt vansinnig tid att vakna på men nu är jag iaf VAKEN!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards