Alla inlägg den 5 maj 2007

Av karleksdravel - 5 maj 2007 18:39

Kollat på soffor (åt svärmor) o sen köpt dotterns present o sen blommor till balkongen....Kommer hem o tänkte att man skulle lägga sig o vila en stund o kanske somna till...men tror ni att det gick eller? *suckar* Så det är ju lika bra att promenera upp då o skriva ett tröttsamt inlägg i bloggen...


*tog en paus*

Hittade mina katter i köket jagandes en humla som den store hade släpat in...

*skakar i kroppen då jag är livrädd för humlor o getingar*

Den finns nu på våran balkong. Så jag får vänta på att gubben ska komma upp så han kan ta bort den...Tror den är skadad o inte kan flyga (har ett svagt minne av att humlor inte kan flyga egentligen...deras vingar ska vara för små vad jag har hört)

Av karleksdravel - 5 maj 2007 10:34

Maskinen är i full gång o jag har spelat lite på nätet och druckit en kopp kaffe...ska nog ta mig en runda  in i duschen o sen försöka väcka gubben...Jag skulle vilja till blomsterlandet innan vi far iväg till shoppingen med svärmor...=)

Av karleksdravel - 5 maj 2007 08:18

Vänskap är en planta, som kräver flitig bevattning.

(Tyskland)


Av karleksdravel - 5 maj 2007 08:09

Idag ska vi ut på lite shopping....hoppas bara gubben är pigg nog att han kommer upp tidigt =)
Blommor till balkongen ska jag köpa o sen ska jag städa upp här hemma lite....hoppas bara jag hinner det innan gubben kommer upp...=)

Av karleksdravel - 5 maj 2007 07:27

Tittade på klockan när jag vaknade o trodde att den va 10...när jag har fått gnugga klart ögonen så såg jag att den inte va mer än 7...*suck* Ska jag verkligen orka med den här dan eller?
Vaknade vid 1 inatt av att det va kokhett i sovrummet..det droppade verkligen från mig när jag gick upp o satte mig på balkongen....inte konstigt att man vaknade till då...

Men nu är jag iaf uppe såååååååå

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards