Alla inlägg den 7 maj 2007

Av karleksdravel - 7 maj 2007 08:43

Så här ska morgonens kaffe se ut.

Av karleksdravel - 7 maj 2007 08:32

Om mitt minne inte sviker mig speciellt mycke så har jag för mig att dom sa att det skulle bli en kanon fint väder i helgen o början på veckan....ja om man gillar regn så... Jag som hade tänkt o njuta lite av det fina vädret en aning...Meeeeeeeeeeeeen tjiii fick jag...

Av karleksdravel - 7 maj 2007 08:22

Arbeta, och du blir stark, sitt stilla, och du kommer att stinka.

(Arabiskt ordspråk)

Av karleksdravel - 7 maj 2007 08:17

3 grejer jag har som ett måste idag...Jag måste till arbetsförmedlingen o kolla om det kanske är så att dom kan hjälpa mig med ett taxikort...måste nummer 2 är att vi ska luncha på det här stället där dom har den lediga lokalen vi va intresserade av...och sen måste nummer 3, ska ringa till den tjejen på ett jobb som jag sökte i förra veckan, hon ringde ju mig i fredes o undrade om jag fortfarande va intresserad (o det är jag juh) JOBB som jobb

Nu va kaffet klart...Brb

Av karleksdravel - 7 maj 2007 08:11

Åhhhh...om jag bara kunde vakna någon morgon o inte ha så förbannat ont i nacken...tror jag snart bli galen på det här...Igår hade jag sån värk i ryggen efter allt buggande o flängande i lördes...Kul va det men jag hade gärna sluppit denna onda rygg och nacke iaf...

Uppe med tuppen som vanligt...

Ska nog ta o tvätta lite kläder så man blir av med en del till helgen...

*gäspar en stund*

Av karleksdravel - 7 maj 2007 00:04

Så det är la lika bra att ta av sig kläderna o ge den det den vill ha...min kropp anime sleep_1

Ovido - Quiz & Flashcards