Alla inlägg under maj 2007

Av karleksdravel - 16 maj 2007 08:42

Min goe vän påminde mig igår om att det är afterwork på fredag med dom från deras jobb + gubbens. Det hade jag helt glömt av...ska väl gå en liten stund iaf sen blir det hem o vila för på lördan blir det en annan fest utanför stan...o det kan bli en lång natt känner jag på mig...
Nästa helg ska vi ju med båten (men då har jag lovat att det inte blir nått festande) Bra för min del för jag är inte så mycke för att dricka mig packad...

Varit ihop med gubben i 1,5 år o han har aldrig sett mig full...de ni...
Jag frågar inte efter det heller känner jag...

Av karleksdravel - 16 maj 2007 08:16

Idag ringde det på dörrn kl halv 8 (står i morronrock o har inte fått i mig mitt kaffe). Utanför står en reparatör som ska kolla på våran spis, men enl han så fungerar ju elementen men han skulle ju ändå prata med fastighetsskötaren. Spisen är ju över 20 år gammal...är det inte på tiden att den byts ut?
Men det skulle inte förvåna mig att dom inte byter den. Det enda jag har o säga är ju att maten tar sån fruktansvärt lång tid på sig innan den blir klar...eller som när jag gjorde en pinoccio tårta i helgen då marrängen vart klar men inte sockerkaksbotten...så det va ju bara o kasta hela tårtan...*suck*

Av karleksdravel - 16 maj 2007 08:05

Av karleksdravel - 16 maj 2007 00:06

För att jag får sova inatt, utan o vakna miss i natten o inte kunna somna om...

Godnatt bloggen

Av karleksdravel - 15 maj 2007 21:36

Nästa helg så blir det dansbandskryssning för oss...Och en kompis till mig har sagt att hon gärna vill åka på det...så jag sa att jag fixar biljetter så hon behöver inte tänka på det...sagt o gjort så gör jag ju detta...min oro har ju varit att hon inte har vågat säga att hon inte kommer...meeeeen idag ringde jag henne för att verkligen få klarbesked...o hon går banne mig o beställer biljetter på en gång...kors i taket...trodde aldrig att hon skulle göra det...Väntade mig nästan den sämsta ursäkten från henne...

Men det e ju klart...det är inte den 25:e ännu...så hon har ju mycke tid kvar att komma på ett sätt så att hon inte kommer iaf...

Av karleksdravel - 15 maj 2007 21:08

Nu har vi varit o shoppat lillan o jag...Ett par skor, ett par pants o en tröja till mig...o sen en kläning, ett linne, solbrillor och en skjorta till henne...Kul o shoppa när man hittar nått o som inte behöver kosta en förmögenhet heller...

Av karleksdravel - 15 maj 2007 16:38

Nu väntar jag bara på att gubben ska komma hem så vi kan åka iväg o slänga i båten...Sen ska jag o dotra min åka o shoppa upp hennes pengar hon fick i födelsedagspresent....he he he

Tjingeling på en stund...

Av karleksdravel - 15 maj 2007 16:35



Garfields egna sida

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards