Alla inlägg den 13 maj 2007

Av karleksdravel - 13 maj 2007 09:27

Jag har kollat på Vänner i omgångar o alltid undrat över hur Monica o Rachel får tillbaka sin lägenhet o så hittar jag svaret (enkelt) på wikipedia o så här står det om säsong 4

"Monica och Rachel byter lägenhet med Joey och Chandler efter att ha förlorat ett vad, om vem som känner varandra bäst. Tjejerna hatar sin nya lägenhet så det övertalar Joey och Chandler att byta tillbaka mot att de bjuder på säsongskort till New Yorks Knicks och en möjlighet att se Monica och Rachel kyssas i en minut."

Äntligen säger jag bara...tror iof jag har missat det avsnittet...Vill så gärna se det där...=)

Av karleksdravel - 13 maj 2007 09:25

I am 41% Asshole/Bitch.
Part Time Asshole/Bitch.
You may think you are an asshole or a bitch, but the truth is you are a good person at heart. Yeah sure, you can have a mean streak in you, but most of the people you meet like you.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom

Av karleksdravel - 13 maj 2007 09:16

The Landlord kallas den...måste ses med ljud

Av karleksdravel - 13 maj 2007 09:08

vänta..
väntar på kaffet

Av karleksdravel - 13 maj 2007 09:02

Det gick inte så bra för Sverige igår på tävlingen va? Som vanligt somnade jag ju när alla låtarna hade spelats upp o sen väckte gubben mig o min dotter när allt va slut o då kröp jag in till sängen o somnade om ganska snabbt...
Sicket fiasko Sverige...allvarligt talat...låten är iof rätt bra tycker jag men hela schlager grejen är ju bara så fiasko just nu....Kommer inte ens ihåg hur låten va som vann...men man lär väl få höra den ganska många gånger det närmsta kan jag tro...

Nu ska jag leta recept

Av karleksdravel - 13 maj 2007 08:57

Min katt har vid 2 tillfällen i denna vecka pinkat rätt framför ögonen på mig...Första gången då tog hon Ozzy´z låda o satt o pinka i den. O nu så satte hon sig i skinnfotöljen som gubben har ärvt från sin morfar...Börjar hon pinka i våran andra soffa så åker hon banne mig ut med huvudet före...En skinnsoffa går att torka rent men inte en tygsoffa...

Så nu är man smått irriterad på kattskrället...Grrr

Av karleksdravel - 13 maj 2007 08:46

Att i Usa hoppar man alltid över den 13:e våningen när man bygger ett hus. Snacka om ett skrockfullt land alltså.

Av karleksdravel - 13 maj 2007 08:39



Till min dotter =)

Ovido - Quiz & Flashcards