Alla inlägg den 29 maj 2007

Av karleksdravel - 29 maj 2007 09:18


Garfields egna sida

Av karleksdravel - 29 maj 2007 09:11

Jag fick reda på igår av syrran att vi har blivit moster (va ett tag sen men ändå) Våran syster som vi har på pappas sida har fått en tjej för ett halvår sen...Åhhh jag är så glad för hennes skull...Hoppas hon mår bra o att livet leker för henne...Hennes mamma gillar ju inte oss nått vidare pga att vi påminner om våran pappa...så det har nog inte alltid varit så lätt för lillasyster att trotsa sin mammas mående...Hoppas hon hör av sig en dag och att vi kan träffas en dag.

Jag skickar en hälsning här till henne iaf

Älskar dig sandra o hoppas att du har det bra o allt det där...Puss puss

Av karleksdravel - 29 maj 2007 09:09

Jag skickade iväg ett mail till min syster igår kväll efetr vårat samtal...O jag är så fruktansvärt glad över att vi har fått upp kontakten igen. Så idag på morgonen när jag satte mig vid datorn så hade jag fått svar på det jag skrev...o det är inte annat än en sten som lossnat från hjärtat...min syster älskar mig trots allt ändå...

Av karleksdravel - 29 maj 2007 09:07

Sälj ägget, inte hönan.

(Ryssland)

Av karleksdravel - 29 maj 2007 09:04

Igår blev gubben glad då han fick lov att köpa sig en mobiltelefon som han ville ha...Han ville först ha en som kostade över 6000 kr...men jag kunde inte fatta vad han skulle ha den till...Där va Gps på den o en massa andra saker som han egentligen inte behöver...men till slut så gick han med på att köpa den som han har velat ha väldigt länge...En Nokia så klart....Så nu är lilla gubben glad för sin nya lur...Så mycke så han har kämpat med att jobba för att det ska gå runt så tyckte jag att det va Okej att han köpte sig den...Hoppas bara det blir mycke jobb för mig framöver så det börjar gå runt med ekonomin nu...

Av karleksdravel - 29 maj 2007 08:40

Idag är jag en trött människa *gäsp*

Ovido - Quiz & Flashcards