Alla inlägg under maj 2007

Av karleksdravel - 24 maj 2007 22:58

Nu tänkte jag ta o krypa ner i sängen o läsa min bok som jag började på igår "blodröda band" Får se hur många rader jag kommer på innan ögonlocken slår igen...hörs kanske av imorgon min kära blogg.

Av karleksdravel - 24 maj 2007 21:35

Nu ringde hon för att berätta hur dålig hon va o skulle se under natten hur det blir med tåget imorgon...Som jag sagt så skulle det inte alls förvåna mig...men jag ska ha så förbaskat kul iaf UTAN henne...

Av karleksdravel - 24 maj 2007 21:00

Har ni sett den nya serien som började på 5:an igår.....Ruggit bra va den iaf...Surf film men mycka blandad handling....Ett tips till er som inte har nått vettigare o göra en onsdagskväll =)


Av karleksdravel - 24 maj 2007 20:48

Fick under dagen ett sms av min kära vän om att hennes mage inte alls va bra o att hon hoppades att den skulle bli bättre tills imorgon...*suck* Vad va det jag sa...hon skulle lätt kunna hitta på en ursäkt för att slippa komma imorgon...På hennes msn har det stått att hon har bokat biljetterna till gbg...Jamen det e ju klart att man kan skriva det så jag inte behöver undra...men skit i henne o iggnorera henne totalt får man jämt o ständigt höra...VARFÖR klara jag inte av att göra det då? Vad är det som är så förbannat speciellt med en person som vänder kappan efter vinden o som man bara duger för på hennes villkor...Åhhh dessa förbannade filurerna som man tillåter till o trampa på en...*dödsångest*

Av karleksdravel - 24 maj 2007 20:43

Sicken skit dag...har dom verkligen samlat alla idioter på ett o samma ställe...o gärnat satt upp en massa pilar så att dom leder direkt till mig där jag står i butiken o ska dema bröd...En på 15 har hälsat "typ" går det inte tillräckligt snabbt för mig att skära upp brödet så håller dom på att välta bordet jag står på eller så tar dom sakerna ur näven på mig nästan...men nu är man hemma o fått spy lite galla till en vän "sorry"
Ont i rygg o ben har jag *massage* Sen har förkylningen stannat av så jag hoppas inte den blir värre än vad den redan är...=)

Av karleksdravel - 24 maj 2007 09:31

Nu har jag hängt upp tvätten och klätt mig...fått mina 2 koppar kaffe med så nu är det bara sminkningen kvar o sen far jag iväg...ska kolla på kartan vart det är jag sa med...=)

Av karleksdravel - 24 maj 2007 08:45

Kollat på en inspelad sådan...denna gång va Gudrun Schyman med, hysteriskt rolig va hon trots att hon är involverade i politiken =)

Mer sånt som chockar en tycker jag =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards