Alla inlägg under maj 2007

Av karleksdravel - 24 maj 2007 07:41


Garfields egna sida

Av karleksdravel - 24 maj 2007 07:39

Man ska inte döma hunden efter håren.

(Sverige)

Av karleksdravel - 24 maj 2007 07:28

Känner av en lätt förkylning idag...Hur bra är det när man ska dema bröd idag...hoppas inte det blir värre tills imorgon iaf...för då ska det åkas båt o dansa gärnet *hoppas*

Startat en maskin tvätt har jag iaf hunnit med och även satt på kaffet...känner att jag inte har speciellt bråttom så jag ska njuta av mitt kaffe o strosa runt lite på andra bloggar =)

Av karleksdravel - 23 maj 2007 22:32

Nähepp...Jag tror jag ska ta o svika mina trogna läsare (jag själv) med att masa sig i säng...det blir ju jobb imorgon o då är jag upptagen hela fucking dagen...Usch...snart över med det där juh...

Av karleksdravel - 23 maj 2007 22:03

Jag har testat ett par olika brun utan sol produkter...men den enda som fungerar på mig o som jag tycker kladdar minst är denna




Har även testat på Niveas "sun" som jag tyckte va kladdig o det blev rätt lätt ränder efter den

Lait Soin Autobronzant Peaux Claires Sun Touch - Nivea Sun

Så i slutänden så skulle jag gott rekomendera er alla att köpa Dove "summer glow" Man slipper att brännas på stranden eller i ett solarium, man slipper tänka på det där farliga med alla stålar o man kan ändå känna sig brun o fin året om o njuta av det...bra va!


Av karleksdravel - 23 maj 2007 21:42

Nu har jag den åter i min ägo...men nu har jag inget intressant o säga mer än att jag är dödstrött o snart ska gå o lägga mig...

Av karleksdravel - 23 maj 2007 18:23

Dottern har snott min dator...så jag har datorförbud resten av kvällen....*suck*

Av karleksdravel - 23 maj 2007 16:24

Efter mycke strul med pengar o fått vända på varenda krona man har ägt så ser sommaren lite ljusare ut än vad den har gjort tidigare...Gubben ringde för att berätta hur mycke han kommer att få på fredag *klirr* o sen kommer jag att i nästa vecka även få pengar från 2 olika håll...dels får jag pengar från försäkringskassan (underhålls bidrag) och sen även från a-kassan. Bra va!
Det är så förbaskat jobbigt att inte kunna handla mat o dyligt som man behöver.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards