Alla inlägg under maj 2007

Av karleksdravel - 31 maj 2007 10:52

Jag känner mig låg idag men vet inte riktigt varför...Kan det vara för att gubben inte tycker att det är kul att spenderat en massa pengar på behövliga saker? Skulle vilja gå o lägga mig o vänta på att smärtan går över men jag har inte riktig ro att göra det känner jag...Hatar verkligen att må kasst över skitsaker egentligen...

Av karleksdravel - 31 maj 2007 08:44

Varför går man jämt o ständigt o oroa sig över att det inte får hända ens närmsta släkt eller vänner någonting...Jag har aldrig varit på begravning tex och hoppas att det dröjer många år tills den dan kommer...Känner på mig att kommer det något tragiskt så kommer det nog som ett lemmeltåg...Det får bara inte hända något.
Det jobbigaste är väl ändå att begrava sitt eget barn...Sett o hört om sånna historier, vilket är så tråkigt. Vad har dom gjort för fel "barnen" som inte klarar av att leva längre än sina föräldrar...Usch...

Av karleksdravel - 31 maj 2007 08:14

Svärmor åkte till Cypern igår så vi är hemma o passar hennes katt och hus...så jag hoppas att solen skiner lika fint i em som den gör nu....för då ska det solas ska ni veta =)

Våra kissemissar bara stortrivs när vi är här....här kan dom vara ute o springa av sig på ett annat sätt än vad dom kan göra i en lägenhet...Såg Diezel ta sats o springa rätt ut på vägen...snacka om att jag vart skiträdd alltså....usch...det får inte hända mina bejb nånting juh...

Av karleksdravel - 31 maj 2007 08:12


Om du och jag är överens, vad ska vi då med en advokat?

(Afghanistan)

Av karleksdravel - 31 maj 2007 08:11

Av karleksdravel - 31 maj 2007 08:07

Men vi fick köpt en hel del i Ullared...kläder till lillan o lite kläder till mig...Sen va vi på familjerätten (eller vad det nu heter) o satt o pratade i 1,5 timme....rätt givande då jag känner att jag kommer min dotter närmare för varje gång... Tandläkaren fick ett besök med av oss...Så idag känner jag mig mör i hela kroppen o skulle helst vilja ligga kvar i sängen...

Av karleksdravel - 31 maj 2007 08:04

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards