Alla inlägg under maj 2007

Av karleksdravel - 30 maj 2007 12:10

Då var man hemma en kortis bara...ska snabba mig för att snart ska vi till tandläkaren...helst skulle jag vilja sova nu känner jag...*gäspar stort*

Av karleksdravel - 30 maj 2007 08:00

Nu har jag inte tid att sitta här längre, ska göra mig iordning o sen fara iväg...tjingelingen

Av karleksdravel - 30 maj 2007 07:50

Den som köper det han inte behöver, han får sälja det han behöver.

(Spanien)

Av karleksdravel - 30 maj 2007 07:48

Idag är jag trött igen...fattar inte varför jag ska upp så tidigt för...men idag har jag en massa att göra...Först ska jag vara på ett möte med min dotter kl 9...sen ska hon till tandläkaren o sen ska vi åka till Ullared igen =)

Så det blir kanske inte så mycke bloggande för mig idag =)

Av karleksdravel - 29 maj 2007 22:57

Nu går jag in i duschen o sen ska jag gå o lägga mig...blir en lång dag imorgon...

Tjing

Av karleksdravel - 29 maj 2007 22:23

Nu är jag fan upprörd alltså....

Ringde gubben nu för o kolla om han va på väg hem (vilket han va) Han klarade inte uppgraderingen iaf =(

Men det är inte därför jag är upprörd.
Han berättade nämligen att ett par kompisar till honom ska ta med sig sina ungar till grillningen hos oss på lördag...O det va ju det jag inte ville ha från början...o det trodde jag gubben visste...Så nu blir vi 10 vuxna o 5 barn (vad jag vet än så länge iaf)
Va fan tror dom att jag är gjord av pengar eller???????
Att ett par tog med sig ett lugnt barn kunde jag gå med på osen även ett par kompisar till oss som har svårt att få barnvakt...men dom ungarna är lugna o dom är tysta...HANS polares ungar är allt annat än lugna...så går nånting sönder eller det blir en massa liv i luckan så tänker inte jag stå för det kalaset iaf...*grr*
Jag trodde att vi skulle ha en grillfest o ha det trevligt osv...nu lär det bli ett barnkalas där ungarna bestämmer hur deras föräldrar ska vara...*suck*

Av karleksdravel - 29 maj 2007 21:53

Ikväll är gubben på sin träning och ska graderas från 3:an till 4:an...hoppas han kommer hem med goda nyheter....Han har lixom inte tränat speciellt mycke denn vår så vi får la se helt enkelt...*håller tummarna*

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards