Alla inlägg den 1 juli 2007

Av karleksdravel - 1 juli 2007 21:52

Hur faen ska jag klara av att jobba på natten nu...Känner mig redan as trött...

Gjorde ju inte saken bättre när man ringer hem för att kolla om gubben har gjort sina uppgifter som jagbad han om...Hänga upp tvätten OCH betala räkningarna...Meeeeeen det hade han ju inte gjort utan han hade ju sovit...*suck* Tror jag blir galen snart på hans glömska!!!

Av karleksdravel - 1 juli 2007 16:09

Men shit va stressigt det vart!! Riktigt trött nu...Sitter på jobbet och avvaktar lite hur dagen/kvällen kommer att bli!

Känner på mig att det är nått som kommer att hända!

Måste ha tag i en keps med

Got to go...hörs senare kanske =)

Av karleksdravel - 1 juli 2007 12:53

Nu va duschen avklarad och tvätten är snart klar

Hem till svärmor och käka hemagjorda hamburgare *mums filibabba*

Se u later aligator =)

Av karleksdravel - 1 juli 2007 11:22

Nya tag...undrar vart denna månaden tar oss nånstans.

Jag skulle vilja resa nånstans, gärna till ett varmt och billigt ställe så man kan njuta av att det är sommar. Bära så lite kläder som möjligt.

Enligt tidningarna så kommer det att vara rätt kasst väder hela Juli där jag bor iaf =( Hur kul är det på en skala?

JAG VILL HA SOMMAR!!!!!

grilla

sola

bada

sitta på en uteservering

gå o strosa på avenyn

sitta uppe o ute länge på kvällen med var sitt glas rötjut

Av karleksdravel - 1 juli 2007 10:29

Mina katter får absolut inte vara på köksbordet

Och dom påstår att detta inte är att ligga på köksbordet! Har dom rätt?? Min dotter tyckte att dom hade rätt iaf.




Efetrsom vi har hållt på att fixa i köket så står köksbordet i vardagsrummet med stolarna upp o ner på bordet =)

Av karleksdravel - 1 juli 2007 10:07

Tänd inte en eld som du inte kan släcka.

(Kina)

Av karleksdravel - 1 juli 2007 10:03

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards