Alla inlägg den 23 juli 2007

Av karleksdravel - 23 juli 2007 23:50

När ska jag få tid med att städa och tvätta hemma egentligen...Tom en del här på jobbet som undrar om jag har flyttat hit *suck*

Kanske inte så konstigt att jag blev påhoppad igår...Man tröttnar kanske mer på sånt man ser ofta...Men efter helgen så kommer jag ha jobbat över 160 timmar denna månaden...hoppas bara nästa blir lika bra...

Vad gör man en natt när man inte får väsnas?
Lyssna på harry potter som jag har på min mp3 spelare (kom ju på att jag hade med mig den inatt)

Av karleksdravel - 23 juli 2007 13:24

Hinner inte skriva klart ett inlägg innan nästa samtal kommer...Dom behöver ha folk inatt och imorgon natt som jobbar...lite mer framförhållning tack..men näääääää varför inte vara så krångliga som det bara går!

Av karleksdravel - 23 juli 2007 13:17

Försöker jobbet lura mig på pengar eller?

Det saknas över 15 timmar på min lön verkar det som...Enl jobbet så skulle jag inte ha jobbat den 24:e. Ingenstans är det skrivet att jag skulleha jobbat...Tur man skriver en blogg så man har dokumenterat att jag har jobbat. Kolla här och här  visst stämmer det...enligt ipnummret så stämmer det med att jag har jobbat...'suckar*

Saknar fortfarande 5 timmar ändå...men nu känns det som att jag inte vågar besvära honom nått mera...tar det nästa gång jag pratar med han.

Av karleksdravel - 23 juli 2007 11:22

Nu har mailen börjat fungera igen...Fick mailet av syrran som är från våra släktingar från Kroatien, åhhh så häftigt...Ska be gubben hjälpa mig så jag kan skriva tillbaka till dom så snart som möjligt, på engelska.

Av karleksdravel - 23 juli 2007 10:18

Små barn trampar på ditt knä, stora på ditt hjärta.

(Tjeckien)

Av karleksdravel - 23 juli 2007 10:13

Semestertider och flyttning har drabbat mina kära bloggvänner, så dom uppdaterar inte lika ofta som man är van vid. En annan har dratt ner på sitt bloggande av olika anledningar.
Kaffet är påsatt (av dottern) och jag har redan sprungit till hennes dator ett par gånger. Ska se om det finns en annan windows xp som jag kan anvnda mig utav. Den jag fick av gubben igår verkade inte fungera speciellt bra!

Tänk om man ändå slapp sån skit.

Av karleksdravel - 23 juli 2007 09:30

Låg kvar en liten stund i sängen efter att jag hade vaknat (ovanligt för att vara jag) Rätt så piggelin just nu men tröttheten kanske kommer senare.
Sugen på kaffe så jag ska ta o göra mig ett par koppar när jag har kollat in hos mina bloggvänner (eller som en viss person sa "bloggmaffian")

Idag är jag ledig "tack o lov" så jag ska ta o städa upp här lite.
Regnet det bara öser ner som vanligt!!! Annars hade jag tänk o cyckla till affären, men får vänta tills gubben kommer hem så kan jag ta bilen.

Dottern ropar om att jag ska formatera hennes dator *suck* känner på mig att det kommer bli ett himla spring fram och tillbaka mellan hennes dator och sysslorna men men, hon vill ha sin dator fungerande. Igår fick jag iordning det så pass att signalen på det trådlösa nätverket är starkt, men det går inte att gå ut på internet *skumt*

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards