Alla inlägg den 29 juli 2007

Av karleksdravel - 29 juli 2007 23:13

Idag när jag jobbade så kände jag bara att det skulle ta slut med just det här jobbet. Folk gnäller och har sån negativ energi så det står mig upp i halsen. Sen träffade jag en kollega på väktarbolaget till mig som skulle jobba kvällen och säger att det är sista passet som hon vet med sig hon ska jobba nu! Vad händer sen säger hon? Oj tänkte jag...Jag har heller inget inplanerat arbete nu vad jag vet med mig i förskott...så just nu vet jag inte när jag ska jobba nästa gång...Ett par dagar kan la vara skönt att ta det lugnt och njuta tillsammans med gubben på hans semester. men sen skulle jag nog vilja göra något annat.

Har fortfarande inte fått svar på om jag ska jobba på golftävingen (i Halmstad) under september månad!

Känns inge bra alls nu att inte veta! =(

Av karleksdravel - 29 juli 2007 22:53

Solen lyser inte lika varmt alla dagar.

(Irland)

Av karleksdravel - 29 juli 2007 22:52

Av karleksdravel - 29 juli 2007 21:52

Idag har jag varit lite upptagen som ni kanske har märkt. Full rulle på jobbet och sen hem för att få besök av gubbens släktingar från Sundsvall på middag.
Första gången man träffas men det var riktigt kul att träffas. Imorgon ska vi på Liseberg tillsammans med dom.

Så just nu är jag riktigt trött i skallen och skulle helst vilja gå tyill sängs på en gång, känner jag mig rätt så lär jag väl sitta här ett tag nu och kolla in mina dagliga bloggar som jag besöker.

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards