Alla inlägg den 20 juli 2007

Av karleksdravel - 20 juli 2007 23:54

Nu har jag surfat omkring en aning och chattat med en kompis från Halmstad...trött i mössan så säger jag godnatt

Av karleksdravel - 20 juli 2007 22:04

Det skulle inte förvåna mig om det öser ner regn imorgon bara för att jag är ledig =(

Slutade för en halvtimmesen och cycklade hem (första gången jag cycklar till jobbet, kors i taket)

Haft en riktigt tung dag på jobbet då jag redan efter en timmes jobb kände mig aldeles yr. Höll på att svimma ett par gånger och fick sätta mig ner. Troligen ett sockerfall eller nått liknande...Tog en liten stund men det försvann sån tur är. Känner mig trött efter det och skulle lätt kunna gå o lägga mig nu! Återstår att se...Tror jag ska övertala lillan att vi kan se på någon film, gubben ska ändå jobba ikväll.

Har fortfarande inte fått ordning på min mail (troligen nått fel hos spay) så jag har inte kunnat få mailet av syrran från våra kusiner. Bad henne att skicka det till en annan mail (vilket inte hade kommit nu, 10 timmar efter att jag har bett henne)

Av karleksdravel - 20 juli 2007 14:23

Sven ville ha sex med en tjej på jobbet, men hon hade redan en pojkvän.

En dag blev Sven så frustrerad att han gick fram till henne å sa, "Jag ger
dej 1000 kr om jag får ha sex med dej." men hon sa, "nej".

Sven sa, "Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner
och
jag är klar när du har plockat upp dom."

Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän.
Hon ringde pojkvännen och berättade historien.

Pojkvännen sa, "Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner
komma ur brallorna."

Så hon gick med på förslaget för 2000 kr.

En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa.

Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände.
Hon sa
"Den djävulen betalade i mynt."

Av karleksdravel - 20 juli 2007 13:12

Nu börjar jag få panik...måste fixa en del saker innan jobbet...

Börjar nog med att ta en cigg

Ciao

Av karleksdravel - 20 juli 2007 12:56

Jag kan inte annat än beklaga måste jag säge...Va in en sväng på filifjonkans sida där en viss person hade yttrat sig nått om bloggmaffian och att ingen skriver i HENNES kompis blogg...men va fasiken...HON skriver väl inget intressant som är värt att kommentera heller...

Varför ska man bara gnälla hela tiden...Jag blir tokig på sånt...Vi har infört ett gnällfritt hem här!

Visst har inte jag med saken att göra det som filifjonkan får i kommentaren men jag har en stor käft och reagerar när det i chatt och bloggar blir till elakheter som man måste ha ur sig...Dom skulle köpa en boxboll som dom kan slå på istället för att ge sig på oskyldiga människor.
Vi har en frihet i sverige och får göra "nästan" vad vi vill utan att nån ska ha en anledning att tracka ner på en!

Så det så...

Nu vågar jag nog inte fortsätta skriva om det ämnet...Addrenalinet steg mig upp i skallen.

Välkomnar filifjonkan hem igen

Kram

Av karleksdravel - 20 juli 2007 12:40

Nu har jag sprungit mellan dotterns dator och min egna pga att dom är helt fuckt up just nu...Tur JAG kommer up på nätet men hos henne går det inte lika bra *suckar*
Tur man kan lite om datorer så man lyckas fixa nått.

Har inte kommit mig för att göra nått idag förrutom det där.
Funderar på att cykla till jobbet idag (får se hur det går med min dåliga kondis)
Måste ladda mp3 med bra musik då...

Nu vill min dator uppdatera igen...va fan är det med den...Trodde jag hade alla uppdateringar den behövde...tror jag blir tokig snart och formaterar om skiten!!!

Av karleksdravel - 20 juli 2007 12:40

Lärlingen i livsmedelsaffären.  
 
I en livsmedelsaffär där man servade sina kunder över disk, hade   handlaren  en ny lärling som han skulle lära upp. Lärlingen stod och  tittade på och lyssnade, medan den väl så etablerade handlaren servade   kunden. Kunden i detta fallet var en äldre dam som skulle ha ett kilo kaffe. Samtidigt med kaffet så tog handlaren fram en flaska fönsterputs.
 
Den äldre damen sa då:
- Jag skulle bara ha kaffe inget fönsterputs!
- Jo men, sa handlaren. När ändå kaffet står och puttrar på spisen så  kan du passa på att putsa fönstren!
- Det var ingen dum idé sa damen och köpte flaskan med fönsterputs   också.
 
Nästa kund var en ung vacker dam.
- Henne får du ta hand om sa handlaren till den unge lärlingen. Tänk   bara på hur jag gjorde!
- Vad får det lov att vara? sa lärlingen till den unga damen.
- Jo, jag ska ha ett paket med OB!
- Ett paket OB var det!
- Lärlingen tog fram paketet och en flaska fönsterputs.
- Fönsterputs skulle jag inte ha, bara OB sade den unga damen.
- Jo, sa lärlingen, men eftersom du ändå inte kan göka på en vecka så
kan du ju passa på att putsa fönstren i stället. 

Av karleksdravel - 20 juli 2007 09:46

JAG BJUDER PÅ KAFFE


Attitude, not caffiene

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards