Alla inlägg den 18 juli 2007

Av karleksdravel - 18 juli 2007 22:46

Lev ditt liv som DU vill...inte som alla andra vill att du ska leva

(mitt egna)

Av karleksdravel - 18 juli 2007 22:43

Nu ligger jag i sängen med laptoppen i knät...trodde jag skulle kunna få igång en film som jag kunde gosa ner mig i sängen till...men tji fick jag...*suck* Så jag ska ta min bok o läsa en sväng i den istället...

Natti natti

Av karleksdravel - 18 juli 2007 20:44

Känns som en ångvält har kört över min kropp idag...vet inte varför...skulle velat ha varit ledig imorgon men vill ju oxå ha in lite kosing så jag får allt stappla mig upp på morgonen här!

Idag har vi haft en diskusion med dottern och hennes resor till sin pappa...Vet inte riktigt vad vi kom fram till men som det ser ut just nu så kommer hon inte att åka till honom i helgen...återstår väl att se när hon ska dit nästa gång...*suck*
Jag har lovat henne att jag ska ladda hennes telefon...så jag säger bye for now (innan jag glömmer av det)

Av karleksdravel - 18 juli 2007 18:54

Idag kände jag nog ett par sparkar i gummans mage....åhhhh jag ska bli mormor...Kan inte fatta det...jag är riktigt GLAD nu...=)

Av karleksdravel - 18 juli 2007 16:35

Äntligen hemma efter en riktigt tung dag på jobbet.
Så nu väntar jag på att gubben ska komma hem så man vet vad som händer o sker resten av dan...Dottern vill ha pannkakor till middag....Stöööööön o stånk vad jobbigt det lät just nu...Kanske piggnar till om en stund så jag pallar med att göra lite pannkakor...

Hon har ringt mig ett antal gånger idag om än det ena än det andra...En gång ringde hon för att berätta att hon inte ville till sin pappa...men när han ringde så sa hon att hon kommer i helgen...Stackars unge vet knappt ut o in...En sak vet hon innerst inne o det är att jag aldrig skulle vända henne ryggen och att hon alltid är välkommen hemma hos mig.

Nu ska jag vila en stund o sen ser jag vad som händer o sker...

Cu later

Av karleksdravel - 18 juli 2007 08:39

Av karleksdravel - 18 juli 2007 08:23

Fast jag har varit ledig i nån dag känns det som om jag befinner mig mer på jobbet än hemma...

Nu är jag iaf här och har en sån värk i min nacke...tror inte det va speciellt bra att åka kanonen igår känner jag...Jag skulle gärna vilja åka den igen och skulle inte tveka en sekund...men idag känner jag verkligen att det skulle jag ha hoppat över *suck*

Så den här dan på jobbet verkar inte gå i mitt tecken...Lugnt än så länge...Lugnet före stormen kanske =)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards