Alla inlägg den 6 juli 2007

Av karleksdravel - 6 juli 2007 22:12

Nu sitter jag på jobbet...Återstår o se hurdan natten blir...hoppas på lugnt...Hittat en sida där man kan se på filmer och serier...så det blir att kolla på Vänner avsnitt en efter en he he he heeeeeela natten =)

Av karleksdravel - 6 juli 2007 20:41

vänta..

Hörs kanske om en stund

Av karleksdravel - 6 juli 2007 14:56

När ditt jobb känns tungt och tråkigt, och du är på gränsen till depression och inget går som det borde på jobbet, gör då detta:

När du åker ifrån jobbet, stanna till vid ett apotek och köp en stjärttermometer av märket 'Johnson and Johnson'.

Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen:
".. varje termometer har testats personligen i vår fabrik " .

Blunda nu och upprepa med hög röst minst 5 gånger:
"....  jag är glad över att inte jobba på  kvalitetskontrollen  på 'Johnson
and Johnson.... jag är glad över att inte jobba på  kvalitetskontrollen

på 'Johnson and Johnson....  "

Av karleksdravel - 6 juli 2007 14:47



Kvinnan i affären: Varför i allsindar är denna lilla handväska så dyr?
Expediten: Ååh, den är gjord av penisskinn, smeker du den blir det en
resväska!

Av karleksdravel - 6 juli 2007 13:24

Orsaken till mitt mående kan ibland kan ha med min dotter o göra. Jag vill henne verkligen det aldra bästa men skulle behöva andas ut emellanåt känner jag. Förra helgen åkte hon till sin pappa för att vara där i 2 veckor...Trodde jag...I veckan fick gubben ett samtal av henne o hon sa att jag skulle beställa biljetter till på söndag...öhhhh...jag ringde upp för att kolla hur det låg till och mycke riktigt så kommer hon hem NU på söndag...En hel vecka innan planerat...

Mina planer va att jag o gubben inte skulle ha nått jobb inplanerat nästa helg BARA FÖR att vi skulle få unna oss lite ensamhet för en gång skull. Men va fick man för det?

Hon vet inte varför det vart ändrat men det hade bara pappan sagt. Ska han börja ställa till problem nu BARA för att han får betala underhåll eller? Ja ja det går ju inte ut över mig utan det går ut över min dotter OCH gubben...Tyvärr =(
Snäll som vanligt så säger inte gubben nått men jag tror att han innerst inne hade velat ha en helg fri från barn o jobb och plikter...Precis som jag...

Funderar på att ta diskusionen med pappan om varför det blir på det här viset men är rädd för att han ska säga en massa saker som får honom att ta mer avstånd från min dotter...o det vill jag inte för hennes skull...

Stackars gumman som får åka Balder mellan oss *suck*
Stackars gubben som står ut!!!

Av karleksdravel - 6 juli 2007 11:23

Internet krånglar som attan just nu...Finns det nått som kan få en att gå upp i taket så är det just internets krångleri....grrrrr...
Man sätter sig för att läsa tidningen o så tar det 10 min o öppna en sida...ska mans en vidare till en annan sida så tar det ytterligare 10 min *suck*
Så nu skiter jag i vad som händer i världen o hoppas att det inte dör innan jag har publiserat detta inlägg.

Av karleksdravel - 6 juli 2007 10:23

Sagda ord är som en vind; ingen vet vart den går och

ifall den kommer tillbaka som en orkan.

(Rumänien)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards