Alla inlägg den 15 juli 2007

Av karleksdravel - 15 juli 2007 17:23

Idag blir det Pizza och till efterätt så blir det till att åka förbi creperiet och se om dom har öppet...Drömma sig bort till Thailand och varmare breddgrader med en pannkaka som liknar deras därnere *jammi*

Av karleksdravel - 15 juli 2007 15:50

Första gången i hennes historia som hon ska få ha en dator på sitt rum...Återstår o se för hur läng...sköter hon det så kanske för alltid...

Kan inte få ur hennes pappa ur skallen alltså...sicken typ verkligen...Hur kan man bara säga till sin dotter att man inte har råd att betala tågbiljetten (300 spänn) för att han måste betala MIG över 6000 spänn....MIG!!!! Det är ju faktiskt henne han betalar pengarna till o inte mig...tröga djävla människa...
Men köpa ett hus det har man råd med men man kan inte se till att sin (enda) dotter har det bra....

Fy fan på ren svenska!!!


Visste ni att svennar inte kan bli arg på oss blattar *asg*
Lyssna på Shan the man så förstår ni vad jag menar...ska köra stenhårt med det när gubben blir sur på mig...Du kan inte vara sur på en blatte *asgarvar*

Av karleksdravel - 15 juli 2007 13:16

Även flugan har ett hjärta.

(Ryssland)

Av karleksdravel - 15 juli 2007 13:14

Av karleksdravel - 15 juli 2007 12:59



Tror jag skippar modet iår he he he

Av karleksdravel - 15 juli 2007 09:55

Idag blir en spännande dag...Gubben har ordnat en dator till min dotter som hon ska ha på sitt rum.Han ska även ta hand om disken som han lovat. Under tiden ska jag nog fixa med tvätten och även göra i ordning sovrumet.
Annars tror jag inte det händer nått spännande idag...Sovit som en stock, vaknade av lilla diezel som låg o gosade med mig.
Gubben får inte sova länge idag så jag ska in o väcka han om en stund.

Känner av kaffe suget så jag ska ta o sätta på en kanna =)

Tror jag börjar med expedition gubbe he he he

God förmiddag på er

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards