Alla inlägg den 3 juli 2007

Av karleksdravel - 3 juli 2007 20:12

Badrumet är skurat på knäna...köket likaså...va fan får man för det...Jo han åker iväg o köper Pizza o sen tittar han på!!!

Tack för kaffet och dra åt helvete

Av karleksdravel - 3 juli 2007 20:10

Nu har han helt flippat ur gubben...Fattar inte att en människa kan vara så omogen som han är o få mig så förbannad att jag bara vill ta sönder något...Panikångesten bara växer...hyperventilerar o kan knappt andas...

Nu sitter han o käkar utan att ens ha frågat mig om jag va hungrig!!!!!

Av karleksdravel - 3 juli 2007 18:40

-Hur kommer det sig att vi inte gör en massa sånt här när du jobbar???

Öhhh...

Jag har inte jobbat på över två år pga att jag gick in i väggen och har haft svårt att komma ut i arbetslivet...Fått jobba som FAN den senaste månaden och mer kommer det att bli...O så får man en sån grej mot sig...

VEM FAN damsuger, tvättar golven, städar, handlar, kör diverse ärenden, lagar maten, tvättar och hänger upp kläderna...Ja inte fan är det han som gör allt...När tror han att jag gör dom sakerna egentligen?

Så nu ligger han på soffan och tjurar som en barnunge och jag håller på att få mig ett nervöst sammanbrott.

Av karleksdravel - 3 juli 2007 16:09

Att gubben är på strålande humör när han kommer hem och inte trött som andra dagar.

- Klart jag ska tapetsera det lilla som är kvar i köket älsklingen min
- Klart jag ska städa o dona (tillsammans med dig) så du slipper tänka på hur slarvig jag är på kvällarna när du jobbar.
- Klart att jag inte tycker att du är tjötig
- Klart jag älskar dig

osv osv

Drömmar kommer man långt med he he he

Av karleksdravel - 3 juli 2007 14:40

Jag skulle haft en före och en efter bild hur det ser ut i köket efter att ha tapetserat...men efterbilden får duga just nu!



Jag är skitnöjd...Har bara lite kvar o göra i köket sen är jag förbannat nöjd!

Av karleksdravel - 3 juli 2007 10:54

Dom hade ringt från jobbet igår när jag sov o sen även på kvällen när jag va på Bio. Jag måste säga att jag va lite orolig att dom skulle ge mig mer jobb denna veckan, förrutom dom 60 timmarna jag redan ska jobba. Så va inte fallet. Det gällde ett möte imorgon dom ville att jag skulle vara med på, eftersom jag ska jobba så kunde jag inte vara med på det =(
Men det jag ville ha sagt va att när jag ringde till jobbet nu så får jag ett HEEEEEEEEEEJ jag har saknat diiiiig...Åhhhh vad jag tycker sånt är kul o höra...Värmer otroligt mycke =)

Så nu är jag glad

Av karleksdravel - 3 juli 2007 10:14

Ger er alla lite ögongodis för dagen =)

Håll till godo
Matthew McConaughey, Matthew McConnaughey njuter av att visa upp sin magmuskler?

Matthew McConnaughey

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards