Alla inlägg den 7 juli 2007

Av karleksdravel - 7 juli 2007 23:30

Efter en händelserik dag/kväll så ska jag nu försöka mig på lite sömn...Ska upp o jobba i ottan igen...

Godnatt bloggvänner

Av karleksdravel - 7 juli 2007 22:33

Ikväll så har det varit lugnt...hon har inte gjort mer utfall mot mig...varit mest ledsen så min kollega har under kvällen suttit med henne...Hon säger saker som får mig att må riktigt pissigt...Hon vill att man ska vara ärlig och när man är ärlig så får man skit! Hon är inte dum i huvudet så hon vet precis vad hon pratar om och hur hon ska få chans att slänga skit obefogat på andra.
När jag till kvällsmaten ska tömma diskmaskinen så ser jag en STOR vass kniv ligga där!!!
Hur JÄVLA dum i huvudet får man vara o låta en kniv ligga så öppet för??? Finns en anledning till att man har lås på just knivlådan!
Vem ska jag ta upp detta med egentligen??? För personalen verkar skita i vilket...dom är ju starkare än mig och mycke snabbare då dom är vana att jobba med henne. MEN JAG DÅ??? Jag tänker fan inte utsätta mitt liv på det sättet för att jag har kollegor som är totalt blåsta i skallen och inte använder det lilla dom har!!!
Jag älskar att leva och vill fortsätta med det!

Tror inte det blir många timmar sömn inatt när jag har detta i skallen.

Av karleksdravel - 7 juli 2007 19:21

Sök detta jobb i australien då OM du är singel!

Av karleksdravel - 7 juli 2007 18:37

Situationen har lugnat ner sig, men shit vad hon blänger på mig. Inte talat till mig på hela stunden sen det hände och jag väntar mig ett utfall till innan vi slutar för dagen.

Innan har jag inte tyckt att det varit något problem då hon mest har försökt o skada sig själv och varit väldigt ledsen och arg. I sånna sammanhang så kan man behärska det och man vet att hon är sjuk och behöver hjälp. Mest tycka synd om lixom. Visst tycker jag fortfarande väldigt synd om henne och att hon behöver mig mer än jag behöver henne,men när man får slag mot sig (stark som en oxe är hon) så sätter det sig i skallen som jag hoppas försvinner.

På måndag ska vi till läkaren med henne så jag är rätt orolig för hur den färden kommer att gå. Kallat in en extra person så vi är 3 på henne då men jag är ändå orolig...Får ta på mig tandskydd o hjälm kanske ha ha ha...Skulle sett ut det va *asgarvar av bara tanken*

Av karleksdravel - 7 juli 2007 16:51

Det jag befarat hur länge som helst hände idag...Tjejen som vi är assistenter till gjorde ett utfall mot mig...sittandes ner i en fotölj gjorde ju inte att man direkt kom nån vart. Sån tur va så reagerade dom andra som satt i rummet på 0,05 sek, så situationen kunde lugnas ner under en liten stund...Det jobbiga va sen när hon gick in på sitt rum och skrek att hon vill inte att fittjäveln (och mitt namn) inte ska vara här. Det slog hårt måste jag säga...precis hämtat mig och går gärna inte i närheten av henne på en stund känns det som.

Over and out

Av karleksdravel - 7 juli 2007 13:45

Får man vara det?
Efter att bara sovit i tre timmar så är det nog inte så konstigt...gubben sliter med tapetseringen o jag ska göra honom sällskap "titta på"
Har lixom ingen ork att göra nått annat just nu ändå.
Sen behöver jag ha nått o käka med *kurr*

Hörs ev senare

Kram

Av karleksdravel - 7 juli 2007 12:23

Inget särskilt nummer. Men folk är som galna med att gifta sig just idag.
Läste igår att det inte är värsta rusningen i kyrkor utan det är med rådhusen som har fullt upp just idag...

Hört att det ska vara nått magiskt med just 070707...vad är jag inte direkt intresserad av...jobbar juh ändå *suck*

Av karleksdravel - 7 juli 2007 12:19

Den som inga barn har, vet inte vad äkta kärlek är.

(Italien)

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards