Alla inlägg den 9 juli 2007

Av karleksdravel - 9 juli 2007 20:33

och grädde är det som gäller nu =)

Av karleksdravel - 9 juli 2007 19:03

Köpte en dvd med Shan som vi ska kolla på nu när vi äter =)

Fy bövelen vad han är rolig alltså...Kolla in han på youtoube om ni är nyfikna...Jag skrattar hysteriskt varje gång jag ser han. På den låga nivån kan jag ha min humor jaaaaaa...

Av karleksdravel - 9 juli 2007 19:02

Pytt i panna, ägg och rödbetor (glömde ej att köpa)

Av karleksdravel - 9 juli 2007 19:01

Av karleksdravel - 9 juli 2007 07:16

Så kan jag berätta att min dotter kom hem igår och sa att hennes pappa har fått papper från försäkringskassan om att han ska betala underhåll. Resultatet av det va att han inte vill ha henne där på loven utan BARA varannan helg (som tidigare) OM jag betalar biljetterna...Hur fan kan man göra så mot sitt barn?
Hon vart skitsur på mig för att hon tyckte att jag kunde ha ringt o pratat med hennes pappa om att jag ville ha underhåll! Det gjorde jag juh!!!! 4 gånger tom!!! Fanskapet fattar inte det. Första gången jag pratade med han så sa han att det kan bli svårt då han o hans tjej ska bli särbos. Han ljög mig rätt upp i ansiktet, för dom ska inte alls bli särbos utan dom ska köpa hus nu!!!

Så idag måste jag kolla upp det här med vad som är rätt o fel när det gäller dotterns resor till o från sin pappa. Ska jag betala det eller ska vi dela på det? Ska han betala hälften så kommer jag berätta det för henne o sen så får hon göra vad hon vill med det!

Av karleksdravel - 9 juli 2007 06:59

Gift dig med en man, som har valkar på händerna.

(Polynesien)

Av karleksdravel - 9 juli 2007 06:55

Efter en rätt rörig dag i går så hoppas jag att denna dan blir lite bättre...Återkommer kanske under dagen med mer upplysningar!

Kram

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards