Alla inlägg den 13 juli 2007

Av karleksdravel - 13 juli 2007 17:41

Hade tänkt mig att jags kulle få en massa gjort idag då jag jobbar hela dagen imorgon...men icke sa nicke att jag har pallat det...

Det skulle diskas o tvättas ock städas upp en massa men shit va min kropp inte alls lyder mig idag...orkade inte ens prata i telefon för ett tag sen när en vän ringde för o kolla hur läget va...då är man nog rätt seg i kolan va?

Tacos till middag idag va det tänkt...bara gubben är piggare nu än i morse iaf...han fick dock allt sovmorgon så han borde vara piggelin...

Ska ringa o se var han har tagit vägen(över en timme sen han slutade och skulle bara åka ett snabbt ärende) Tidsoptimist som han är *suckar*

Av karleksdravel - 13 juli 2007 10:05

Turdag eller otursdag?
Är det en myt att det händer flest olyckor just denna dagen och att antalet larmutryck är flera?
Visst känns det olustigt tycker jag att det är just fredagen den 13:e idag...Tänker man inte på det så bryr man sig inte direkt...
tvi tvi tvi om det kommer en svart katt och korsar min väg från höger sida, går inte under stegar, inga nycklar på bordet osv osv

För att dra en liten historia som hänt mig just med talet 13 och att det i detta läget är min tursiffra.

För några år sen så köpte jag o min dotters pappa hus utanför Halmstad (innan min dotter va född). Vi flyttade in i det huset den 13:e december (dock inte en fredag) det va siffran 13 på huset och nått år senare så är min dotter född just den 13:e. Nu kanske det finns nån som säger men är det verkligen en tursiffra när det slutar i skilsmässa Jaaaa det tycker jag absolut att man kan säga efter facit i hand va!

Annars kan jag nog inte säga att jag varit med om nått tragiskt på just fredagen den 13:e
Nån som har andra historier får gärna dela med sig tycker jag =)

Av karleksdravel - 13 juli 2007 09:49

Bättre mista sadeln än hästen.

(Italien)

Av karleksdravel - 13 juli 2007 09:47

Av karleksdravel - 13 juli 2007 09:37

Vaknade för en stund sen och upptäckte att gubben låg i sängen???

Är det lördag eller vilken dag är det???
Näää det är fredag och gubben har försovit sig rejält!!!
UR VÄGEN!!

Godmorgon stressmorgon

Av karleksdravel - 13 juli 2007 00:06

och jag somnade inte *kors i taket*

Men nu går jag o knoppar

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards