Alla inlägg den 19 juli 2007

Av karleksdravel - 19 juli 2007 23:16

Fick ett samtal av min syster som va aldeles i extas

-Dom har ringt från Kroatien, sa hon
-Vad sa dom, sa jag i lika extas
- Jag har inte pratat med dom för att jag har inte varit hemma när dom har ring, så jag väntar på att dom ska ringa igen.
- Jamen va fan lägg på luren då och hör av dig så fort dom har ringt igen.

ja ja ja fick jag tillbaka o så snackades vi vid en stund till...
Jag la på och fortsatte med maten.
Det tar ungefär 30 min så ringer hon igen och är aldeles skakis.
-Nu har dom ringt, sa hon
-Vad sa dom då? Frågade jag
-Hur vi mådde och allt sånt där
Farmor har tydligen varit död i över 10 år =(

Min pappa har dom (våra kusiner) inte alls nån kontakt med (undrar om det är släktdrag)
Dom har skickat ett mail till syrran som hon skulle vidarebefodra till mig ( MEN JAG FÅR INTE UPP MIN MAIL)

Efetr det samtalet så ringde jag till mamma för att kolla med henne om hon hade hört det här om Farmor (vilket hon inte hade gjort). Hon undrade så klart var jag har hört allt detta ifrån osv så jag fick allt bita i det sura äpplet och tala om för henne att jag pratar ofta med min syster och hur vi fick kontakt igen efter ett par års turbulent hos henne OCH hos mig.

Efter det så har jag suttit och försökt få igång min dotters dator *GRR*
Hon satte igång en Wallander film under tiden.
Jag lyckades starta datorn 2 ggr och fårr upp lägga  till/ta bort program under den tiden...Ett virus program som troligen segar datorn EN aning. Nu försöker jag att plocka bort det virusprogramet och snart är ANDRA filmen på Wallander avklarat (programet är inte klart ännu)

Efter en jobb/social/extas/irrititions dag så är jag helt slut i rutan här...Ögonen håller på att ramla av så jag går väl och lägger mig.

Natti natti

Av karleksdravel - 19 juli 2007 18:10

En ny omröstning som jag gärna vill att ni slänger ett öga på.

Av karleksdravel - 19 juli 2007 18:03

Så här gick omröstningen som jag har haft =)


Vem gifter sig först?
Prinsessan Viktoria    68 %
Prins Carl Philip    16 %
Prinsessan Madeleine    16 %

Totalt har 25 personer röstat.
Omröstningen startade 2007-06-25 05:24



Av karleksdravel - 19 juli 2007 17:48

Hemkommen efter en rejält tung dag på jobbet...Allt gick bra förrutom min trötthet då...

Har lovat att göra pannkakor idag så jag får la stå för mitt ord...sitter o slappar en stund vid datorn bara.

Jag ska ta en runda hos mina bloggvänner och ser hur dagen har varit för dom...Kanske jag skriver en rad eller två med...

Tjing på en stund

Av karleksdravel - 19 juli 2007 17:48

Ett barn är en ängel, vars vingar förtvinar i takt med att benen växer.

(Frankrike)

Av karleksdravel - 19 juli 2007 17:46

Av karleksdravel - 19 juli 2007 12:25

Läste i tidningen att tjuvarna läser bloggar för att se vilka som åker på semester och då slår dom till...så härmed säger jag:

Hej alla tjuvar...Hoppas ni har det riktigt jävla dåligt just nu när ni läser denna blogg...! Jag är INTE på semester så mig kan ni inte besöka då jag har 2 vakt katter som skulle gosa ihjäl er innan ni hunnit ta vad ni vill ha...När ni ändå är hemma så kan ni la tömma kattlådan och dammsuga lite är ni snälla...ge gärna katterna mat så dom inte svälter ihjäl.
Det va vad jag ville ha sagt...så ha annars en fördjävla dålig dag...

Puss o kram

Av karleksdravel - 19 juli 2007 07:19

Men är uppstigen och påväg till jobbet

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards