Alla inlägg den 16 juli 2007

Av karleksdravel - 16 juli 2007 21:01

Hem och fixa iordning min bänk i köket....köpt nån sorts plastfilm som man kan limma på så ser det ut som om det är en träbänk...Skit snyggt...Satta likadan på mitt köksbord som i grunden varit vit men som jag i ett skede hade liknande plastfilm fast den såg ut som grön marmor...

Ska bli intressant o se hur det kommer att bli i slutänden!

Älsklingen kommer o hämtar mig o sen ska jag hem o ÄTA!!!
Får inte direkt ro att äta när jag jobbar...

Av karleksdravel - 16 juli 2007 19:37

Uuuuunderbart väder att promenera i...hoppas det är lika fint imorgon...eller inte...Vi ska till Liseberg då så det får inte vara för mycke folk där bara...hela Ghotia cup kanske har samlats på just Liseberg imorgon...sicken förödelse det hade varit isf...*suck*

Tror jag ska ta mig en macka o sen försöka avsluta för hemgång här...

Kram alla

Av karleksdravel - 16 juli 2007 17:13

Om jag nu mådde jätte bra innan o allt va på topp så gör jag inte det längre...Vette f-n vad som hände...Det bara far runt i magen och jag är nervös för en massa...Får en konstig känsla av att gubben inte älskar mig och min familj bryr sig inte om mig...känner mig bara allmänt ensam och övergiven just nu...Kan vara för att jag läste i tidningen om hur dte är att leva med en alcoliserad mamma och hur deras uppväxt har varit en dimma som dom inte kan komma ihåg har funnits...Fick en känsla av att jag har haft det likadant doch inte med en alcoliserad mamma men dock en mamma som såg andra saker viktigare än mig och min syster!
Hade jag inte suttit på jobbet just nu så hade jag satt mig i ett hörn o gråtit nu.

Jag kan inte tvinga min dotter att älska mig....men jag kan fan tvinga henne att förstå hur mycke jag älskar henne.
Jag kan inte tvinga min mamma att älska mig...men jag kan f-n tvinga henne att förstå hur viktig jag vill vara för henne.
Måste jag verkligen be min mamma komma hit och UMGÅS med mig? Köra över 10 mil för att ta en snabb kopp kaffe är inte att umgås!
Jag har inte mod nog att övertala henne till att komma hit! Jag har inte mod nog att få henne att fatta hur viktigt det är för mig att HA en kontakt med henne...frågan är bara hur viktigt detta är för henne!

Klumpen i magen släpper inte

Visst finns det dom som har det 100 gånger värre än vad jag har det...men dom kanske är mycke starkare än mig!

Önskar gubben kunde känna min smärta och även förstå mig och vad mitt behov är! Lite svårt för mig att säga vad eftersom jag inte vet vad ibland!

Av karleksdravel - 16 juli 2007 12:01

Ett liv utan vänner blir en död utan vittnen.

(Spanien)

Av karleksdravel - 16 juli 2007 12:00

Av karleksdravel - 16 juli 2007 11:55

Idag känner jag mig otroligt lycklig...vet inte varför men det är bara en sån skön känsla jag har i kroppen...

Har världens bästa gubbe...en dotter som kan vara gullig o söt emellanåt...få kompisar men som ändå står mig närmare än många andra har gjort...en syster och syskonbarn som jag bara älskar...ett relativt städat hem...2 katter som är dom sötaste i världen...Ett jobb som jag trivs relativt bra med...finns säkert massor men det är dom här grejerna som poppar upp i skallen just nu!!!

Så jag ville bara dela med mig till er om min lyckliga känsla...

Prova o le mot en främling så ska ni se reaktionen ni får tillbaka...ler han/hon inte så prova med nästa...

Av karleksdravel - 16 juli 2007 10:29

Blev en sen natt så jag ville bara sova ut i morse...Vaknade av ett sms så jag rusade upp (igår missade jag ett jobb idag bara för att nån annan hann svara snabbare än mig) för att kolla. Så klart det va jobbet som ville jag skulle jobba ikväll...Ska jobba med en australienare så det kommer bli askul kväll...Iof hade jag en riktigt kul dag på jobbet i lördes med när jag jobbade med en colombiansk tjej...

Men nu är det väl ändå kaffe va?

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards