Alla inlägg den 24 juli 2007

Av karleksdravel - 24 juli 2007 19:44

Här under nämner jag om en film som jag inte fick se slutet på. Nu har jag sett slutet...*gråter en flod* Den sätter sig verkligen i hjärtat på en. Jag ska inte berätta något om den mer än att Helen Hunt spelar en alkoliserad morsa (ovanlig roll man ser henne i) .Haley Joel Osment (6:e sinnet) i en roll som verkligen klär honom. Kevin Spacey som lärare.

Slutet trodde jag nästan mitt hjärta slog en frivolt och tårarna bara föll

Av karleksdravel - 24 juli 2007 16:36

Pay It Forward - Skicka vidare Pay It Forward - Skicka vidareKevin Spacey, Helen Hunt och Haley Joel Osment (grabben i Sjätte sinnet) briljerar i detta välgjorda och gripande drama. Ha näsdukarna till hands!



Denna filmen är det jag inte kunnat se slutet på...fatta att jag är helt frustrerad nu!!! Gaaahhhh

Av karleksdravel - 24 juli 2007 16:29

Men mer än så är det inte...försöker få ordning på lite filmer i min dator...Ser att gubben flyttat över en hel del saker från sin dator till min...hoppas bara det är mellanlandning för en stund...för jag behöver ha min spejs på datorn...

Jag spelade in en film på trean som gick i söndes...Men hårddisken på dvd`n va full så jag har inte fått med slutet...*suckar* men jag bara måste se hur den slutar...ska se om jag kan fixa den till ikväll...Info kommer om en stund.

Svärmor ringde innan för att berätta att det kommer ner släktingar från Norrland på torsdag...Kul att få träffa dom...Jag har ju inte träffat alla gubbens släktingar och han har deffinitivt inte träffat alla mina (knappt jag själv som har gjort det)

Nu ska jag kolla runt på bloggen och kolla nyheterna sen får jag väl se vad som händer och fötter =)

Av karleksdravel - 24 juli 2007 13:59

Jag är för trött för att sitta upp så jag tror jag går o lägger mig en stund på soffan

Av karleksdravel - 24 juli 2007 13:30

Den, som talar illa om kvinnor, känner inte sin mor.

(Jylland)

Av karleksdravel - 24 juli 2007 13:29

Av karleksdravel - 24 juli 2007 13:12

Godmorgon

Av karleksdravel - 24 juli 2007 07:23

Nu är denna natten snart avklarad...tror jag lyckades slumra till en liten stund, inget man kan hjälpa när man snart varit uppe i 24 timmar...

men nu ska det bli skönt att komma hem till sin säng...11 tippar jag på att jag är uppe och skuttar igen.

Ha en bra dag alla

kram

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards