Alla inlägg den 14 juli 2007

Av karleksdravel - 14 juli 2007 23:36



Så jag går o lägger mig

Av karleksdravel - 14 juli 2007 23:35

Fylleri är frivilligt vanvett.

(Latin)

Av karleksdravel - 14 juli 2007 23:33

Av karleksdravel - 14 juli 2007 19:17

Nu har vi varit o handlat lite grejer till hemmet...bla plastfilmduk (eller vad det heter) med klister på ena sidan...så nu har vi ändrat skepnad på vårat köksbord.
Sen köpte vi en genomskinlig plastfilm som vi ska ha på fönstret i badrumet så mans lipper ha persiennerna neddragna hela tiden...det blir så mörkt där annars...

Nu är det på väg till nästa uppdrag...hem till ett par kompisar...känner att jag måste sysselsätta mig så jag inte somnar stående...*suck*

Ha en trevlig kväll alla

Kram

Av karleksdravel - 14 juli 2007 13:54

Ringde gubben nyss efter att han inte svarade på ett sms som jag skickade för några timmar sen...då vaknade han av telefonsignalen...Fan va jobbigt med folk som älskar att sova...själv skulle jag aldrig klara av att sova så länge...längst är nog allt til 10 beroende så klart när man gick o la sig...Men gubben låg iaf o sov i sängen när klockan ringde i morse kl 5 så minst har han sovit i 9 timmar...*suck*

Önskade han kunde gå upp innan mig på helgerna...Frukost på sängen kan man ju bara drömma om då jag skulle vakna långt innan han har fått tummen ur typ!

Vaknar jag så måste jag upp på direkten...klarar inte av att ligga vaken i sängen o bara titta upp i taket!

Upp till kamp mot en morronpigg gubbe...

Av karleksdravel - 14 juli 2007 06:07

Efter lite dubbelbokningar så måste jag börja jobba kl 6 på morgonen istället för 7,45...Så det är ingen piggelin som sitter här just nu...Vet inte när jag gick upp så här tidigt sist.
Kom isäng rätt sent efter att ha kollat på TopGun med Tom Cruise, låg med min bok en stund innan jag lyckades somna.
Boken verkar ha en förmåga att få mig att sova med den i handen (ondskan) så jag kommer aldrig nån vart i den känner jag.
Idag ska jag jobba ända fram till

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards