Alla inlägg den 7 juli 2007

Av karleksdravel - 7 juli 2007 12:17

Av karleksdravel - 7 juli 2007 12:13

Ett par timmar fick man sova...Känns som om jag går i en dimma just nu...Känslig för ljud o ljus typ...Men jag kan inte sova nått mer juh!

Sen hörde jag att gubben hade börjat greja i köket...Gues what...tapetseringen blir av...Han är la för gullig ändå...he he he...

Skulle vilja ha lite kaffe känner jag men han håller på att greja just där bryggaren står så jag hoppar över det en stund =)

Av karleksdravel - 7 juli 2007 07:05

Nickade till en gång till...shit alltså...snacka om att jag kommer sova som en stock när jag kommer hem...Skönt att det är sista natten denna veckan iaf...

Godnatt för er som går o lägger er och Godmorgon för er som precis har kommit upp =)

Av karleksdravel - 7 juli 2007 04:47

Jag nickade visst till...Lagom länge för att datorn skulle komma i vilo läge o då behös ett lösenord *suck* Vilket jag inte hade....tur man har skrivit upp andra användare så man kommer åt internet.

Av karleksdravel - 7 juli 2007 03:22

Varit på gränsen att somna ett par gånger här inatt...*gäsp*
Hade sällskap av jour personalen som satt o chattade på sin dator fram tills för en stund sen...Hade jag vetat att han skulle ha varit uppe tills nu så hade jag kollat med han om det va okej om jag vilade mina ögon lite...men när det va för sent så gick han o la sig...typiskt...
I vanliga fall så brukar dom gå o lägga sig vid 10 här o sen ser jag inte dom förrän efter kl 6...nu ska jag väcka honom kl 7,15...
Jag lyckas garanterat inte att hålla upp ögonen nu....Åhhhhhhhh

*GÄSP*

Av karleksdravel - 7 juli 2007 01:24

Det pågår ett krig i min blogg verkar det som... =) Hoppas inte dom menar nått allvarligt med det...vill inte vara en mellanhand i detta heta samtalsämne

Av karleksdravel - 7 juli 2007 00:15

Snackade med jobbet ikväll o nu känns det som om dom drar lite väl mycke i en...Jag jobbar tom måndag eftermiddag vad jag vet just nu...Sen kommer jag la inte jobba på resten av den veckan...Hoppas jag kan få vara ledig i ett par dagar bara sen hade det varit skönt med lite fler timmar...dock inte så mycke som det har varit denna veckan dock, mera utspritt tack!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards