Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av karleksdravel - 2 augusti 2007 22:51

3 timmar men ingen firre =( bättre lycka nästa gång eller?
Svärmor var rätt irriterad över att det inte vart något napp då dom har varit ut i några dagar och inte fått ett endaste napp..men men skam den som ger sig.

Dotra min har en rejäl förkylning som hon ligger och tampas med...fixa the ropar hon *lyssnar inte*

Imorgon tänkte jag fortsätta med mitt röjande i sovrumet. Tvätta fönster och fixa till resten av mina kläder...slänga och rensa.

Sen vill jag en runda till panduro med för att se om dom har nått roligt man kan pyssla med på kvällarna. Såg ett par lampor som man kan designa på egen hand, bra va? Så slipper man leta gärnet efter just sådana lampor man vill ha.

Nää jag får la ta o fixa lite the till stumpan.

Av karleksdravel - 2 augusti 2007 14:27

Nu händer här grejer. Disken är så gott som borta (jag har en diskbänk), tvätten är i full gång och jag fick äntligen tummen ur och ska försöka mig på kålpudding *mums*

Svärmor ringde innan och undrade om vi ville följa med ut med båten för att fiska, så nu är det snabba ryck med lite till städning, dusch och sen avnjuta min kålpudding =)

Av karleksdravel - 2 augusti 2007 12:36

Han har länge pratat om en låt som nån från radio city har gjort som han velat ha. Men mina flinka fingrar så sa jag (i ett svagt ögonblick) att jag fixar den. Hittar den inte någonstans på nätet. Till slut mailade jag honom (på radion) om hur desperat gubban var om att ha denna ha ha ha. Gullige Erik Torsell  (på radio city) mailade över denna låt till mig. Hur gulligt är inte det på en skala =)

Av karleksdravel - 2 augusti 2007 10:41

Gårdagen kan vi inte få tillbaka,

men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

Av karleksdravel - 2 augusti 2007 10:31

Av karleksdravel - 2 augusti 2007 10:12

Jag måste bara vädra mig lite nu.
Förra året ungefär så hade ja en blogg på blogg.se
Skrev om allt o inget typ (där med) men det lustiga var när man skrev kommentarer så behövde man ingen kod för att den ska publiseras!
Idag upptäcker jag att man behöver det på den sidan med (trodde bara det var denna bloggen som hade det)
Jag kan tycka att det är lite irriterande ibland om mans ka skriva en massa kommentarer eller svara på dom man har fått! Eller jag kanske är lite konstig ocg så även den enda som irriterar sig på det!

Av karleksdravel - 2 augusti 2007 09:33

Inatt har jag inte alls sovit speciellt gott. Vaknat flera gånger av att jag inte kunnat vända mig om för värken i nacken =(

Har fortfarande inte fått köpt mig något kaffe så det får bli the här idag igen.

Idag hoppas jag på att det ska hända lite saker med lägenheten. Måste köra tvättmaskinen varm idag och även ta o fixa till det sista med sovrumet!

Presentation

Omröstning

Var ska ni fira jul
 Hemma själv
 Hemma med familjen
 Hos mamma el pappa
 Dela ut mat för dom hemlösa
 Utomlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards