Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av karleksdravel - 22 augusti 2007 20:07

Nu har jag varit och lämnat igen mina skor jag köpte och inhandlade ett par nya (får se om dom är bättre för min fot eller inte.
Min dator fungerar som den ska igen Jippi, tack älskling för att du fixade den =)

Vi fick slängt i oss pizza då JAG inte pallade att laga mat idag!
Ska ta o leta upp en film som man kanske ska ta o glo på, nått förslag?

Av karleksdravel - 22 augusti 2007 15:45

...att tänka smart! Jag var o köpte mig ett par skor i söndes som jag ska ha i jobbet...Jag hade dom på mig när jag jobbade söndag natt och det kändes som om mina fötter skulle explodera. Jag hade så fruktansvärt ont i högerfoten så det kändes som när jag vrickade den för snart 14 år sen och fick hoppa på kryckor (inte återställd sen dess)
Så jag har bestämt mig för att åka o byta dom till ett par andra jag har sett, ecco skor!
Så håll tummarna att dom är bättre!
Ska ta o använda dom imorgon har jag tänkt mig när jag ska jobba, får se hur min rygg tar detta!

Gubben kommer o hämtar mig när han har slutat jobbet så vi kan fixa mina skor då, samt köpa det som är trasigt i min dator. Vem vet, kanske datorn fungerar ikväll =)
Det kanske tom kan vara så att jag kan sätta dit grejen själv utan att gubben behöver hjälpa till (hoppas inte han hinner se detta för då kommer han inte vilja hjälpa mig om det strular) *fnissar*

Dottern kom hem innan som ett åskmoln efter skolan! Skolan är piss och hon ska inte vara med på utflykten imorgon osv osv. Va fasiken ska man göra? *suckar*

Av karleksdravel - 22 augusti 2007 12:12

Hon gillade inte alls att skolan började igen...Nu börjar bekymrena igen...Jag hoppas verkligen att det går bra för henne så jag slipper ha ont i magen så fort hon ska till skolan...väntar otåligt på att hon ska komma hem och hon berättar att IDAG har det varit roligt på skolan.
Ingen som har varit dum mot henne eller att hon har fått vara helt själv på rasterna.
Stackare som får gå igenom skolan på egen hand på detta viset

Jag finns här för dig min älskade dotter...Vill bara ditt bästa!

Av karleksdravel - 22 augusti 2007 11:10

egentligen...

För man tänker hela tiden på vad man gör för andra när dom fyller år men får man inte ens ett liiitet grattis när man själv fyller år så gör det mig fruktansvärt ledsen.

Jag har ju berättat för er om min gravida granne.
När hon fyllde år så såg jag till att hon fick 2 katter samt att jag köpte kattsaker till henne som hon kunde ha till sina katter. När hennes pappa fyllde 50 så bakade jag 2 stora tårtor och såg till att all mat var upplagd snyggt på fat och serverade allt folk som va där...Vad fick jag för det? Ingenting...Dom frågade mig vad jag ville ha och jag sa att jag inte vill ha någonting...vilket är sant men det minsta man kan begära är iaf att dom kommer hem till en och säger grattis eller skickar ett sms eller msn meddelande...men inte något...
Jag kommer vara den sista som ser henne unge komma ut iaf...kommer inte vilja se ungen det första iaf...Hade det varit normalt hade jag gjort det men inte när dom beter sig på detta viset...

Av karleksdravel - 22 augusti 2007 10:27

Av gubben fick jag en urgullig fotlänk och en tåring samt en bukett blommor.

Jag fick ett blombud från en vän till mig i Askersund samt en fikusblomma i båge av en annan vän till mig

Presentkort från svärmor samt en chokladkartong

Av mina föräldrar fick jag pengar och från min storasyster fick jag en uteväxt samt en chokladkartong

Det var nog allt...Ber om ursäkt om jag har glömt något!

Av karleksdravel - 22 augusti 2007 10:20

Idag är man som sagt lite piggare...

Fick ett samtal från jobbet nyss som undrade om jag kunde jobba lördag och söndag...Klart jag kan...bara jag är ledig fram tills dess för jag börjar redan halv 8 på lördan och slutar 18,00 så det blir en lång dag. På söndan blir det inte jätte långt pass då jag börjar först 10,45-17,45
Nice med lite timmar =)

Igår ringde dom med att berätta att jag var garanterad att få jobba i Halmstad om några veckor Jippi...Ser riktigt fram emot det...=)

Ovido - Quiz & Flashcards